AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 http://www.ebay.com/itm/2014-Fashion-womens-long-Fur-coat-full-mink-fur-coat-winter-Warm-Hat-M-L-X-/321520379212?pt=US_CSA_WC_Outerwear&var=&hash=item4adc1ba54c På siden så står det at det er ekte pels, men er det det siden det er såpass lav pris ? Anonymous poster hash: 35266...bbf
Gjest Lille-pus Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Kinesisk. En slik minkjakke, på 80-tallet, ville ikke kostet de 247,83 NOK som denne koster, men 24783,- NOK (minst). Om du tror du får en ekte pelsjakke for under 250 kroner så er du enten veldig ung (slik at du ikke opplevde pelsrush'et under jappetiden) eller så tror du på mirakler. Skulle den mot all formodning være ekte så går mine tanker til dyrene, til oppdretterne, garverne og syerskene for alle utenom dyrene skal ha lønn. Det frister ikke like mye lenger, gjør det vel? 3
Gjest crem Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 den var kjempe fin, og hadde for meg fristet mye om jeg var hundre prosent sikker på at det var fuske pels, men ikke i livet om det er ekte!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Kinesisk. En slik minkjakke, på 80-tallet, ville ikke kostet de 247,83 NOK som denne koster, men 24783,- NOK (minst). Om du tror du får en ekte pelsjakke for under 250 kroner så er du enten veldig ung (slik at du ikke opplevde pelsrush'et under jappetiden) eller så tror du på mirakler. Skulle den mot all formodning være ekte så går mine tanker til dyrene, til oppdretterne, garverne og syerskene for alle utenom dyrene skal ha lønn. Det frister ikke like mye lenger, gjør det vel? Jeg er ung, og den er fin. Fornøyd svar? Anonymous poster hash: 35266...bbf
Gjest Lille-pus Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg er ung, og den er fin. Fornøyd svar? Anonymous poster hash: 35266...bbf Du trenger ikke forsvare deg mot at jeg sier de to mest opplagte grunnene til at noen ikke vet hva ekte pels koster. Jeg er bare glad for at det blir færre og færre som bruker pels fra oppdrettsdyr. Om du liker den så kjøp den da vel, men skulle det mot alle solemerker vise seg å være ekte så tror jeg ikke jeg ville gått med den på skolen om jeg var deg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Hvis du ser på kommentarene fra andre (misfornøyde) kjøpere fra samme selger ser det veldig ut til å være fuskpels. Evt. langhåret plysj..Anonymous poster hash: 29633...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå