mie23 Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Er det bare jeg som sliter med å finne det? billig-buksene mine fra diverse steder er såå fine når jeg kjøper de, men etter noen vask så bare blæh.. vil ikke bruke dem uten og dra en singlett over rompa. Noe jeg har gjort i alle år og er gått lei av. Noen som har tips? Jeg har ikke råd til å kjøpe meg mange bukser til 2000,- kr heller akkurat.. har en fra Levis som er veldig fin på, men den er blitt for liten, da jeg har lagt på meg. . har veldig jojo-vekt.
IKL Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg har kjøpt noen billiger bukser fra Bik Bok som koster 199 kr med sykt mye strecth. Den varianten jeg har er høy på livet. Finnes i sort, mørke blå, begunder.. Kanskje fler? De er gode og jeg kunne bodd i dem =) 1
Ånei Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Liker veldig godt buksen min fra Gina. "Molly" modellen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Jeg har overraskende fantastisk fine erfaringer med Cindy modellene til kapahl, de koster 399 pr stykk. Har både i sort og blått, vaska de og hatt de i tørketrommel og de sitter like fint på. Har en bukse til 1500 som ble stygg mye fortere enn de der. Anonymous poster hash: d29e1...3a0
fargeblyant Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 De jeg liker best er buksene fra Dr Denim. De er super stretchy og myke, føles som å ha på tights, selv om det er jeans. De ligger vel på 399 - 599 ettersom hvilken modell du vil ha. Eneste problemet er at de fort kan bli ødelagt i vask hvis du ikke vasker de riktig. Burde vaskes på 40 grader uten tøymykner og lufttørke, for at de skal holde seg lenge Gjelder forøvrig jeans som har mye stretch generelt
mie23 Skrevet 13. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2014 Man får så stor rompe i alle buksene.. spesielt de med høye liv..
foxface Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 (endret) Dersom du liker skinny jeans, vil jeg virkelig anbefale Skinzee-jeansene fra Diesel! De har stretch og er utrolig behagelige, samt holder de fasongen vask etter vask (de blir ikke løse eller skrukkete og er like tettsittende). De koster i underkant av 1000 kr (tror jeg betalte 999), noe som er litt dyrt, men helt verdt det ettersom de er av god kvalitet og holder lenge! Kjøpte de ikke fra nettsiden, men her er link til jeansene jeg snakker om. Finnes også i andre farger, men da også litt annet stoff http://store.diesel.com/no/jeans_cod42287791hf.html Endret 13. september 2014 av foxface
mie23 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2014 Dersom du liker skinny jeans, vil jeg virkelig anbefale Skinzee-jeansene fra Diesel! De har stretch og er utrolig behagelige, samt holder de fasongen vask etter vask (de blir ikke løse eller skrukkete og er like tettsittende). De koster i underkant av 1000 kr (tror jeg betalte 999), noe som er litt dyrt, men helt verdt det ettersom de er av god kvalitet og holder lenge! Kjøpte de ikke fra nettsiden, men her er link til jeansene jeg snakker om. Finnes også i andre farger, men da også litt annet stoff http://store.diesel.com/no/jeans_cod42287791hf.html Ja, det jeg liker best. De buksene jeg ser tynnest ut i.. hah. Men ræva blir alltid så stygg. Liker ikke disel buksene jeg har fra før av, men skal sjekke ut denne! Takk!
Gjest crazycatlady Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Dersom du liker skinny jeans, vil jeg virkelig anbefale Skinzee-jeansene fra Diesel! De har stretch og er utrolig behagelige, samt holder de fasongen vask etter vask (de blir ikke løse eller skrukkete og er like tettsittende). De koster i underkant av 1000 kr (tror jeg betalte 999), noe som er litt dyrt, men helt verdt det ettersom de er av god kvalitet og holder lenge! Kjøpte de ikke fra nettsiden, men her er link til jeansene jeg snakker om. Finnes også i andre farger, men da også litt annet stoff http://store.diesel.com/no/jeans_cod42287791hf.html Amen! Fantastiske bukser! Elsk, elsk, elsk!
Puny Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Push up pixi fra Cubus er mine favoritter, hvis jeg skal kjøpe billigbukser...
chouette Skrevet 15. september 2014 #11 Skrevet 15. september 2014 Liker veldig godt buksen min fra Gina. "Molly" modellen. Signerer! Molly er supre og deilig myke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå