Gå til innhold

Hvilke farger går fint sammen med egghvitt?


Dina

Anbefalte innlegg

Skal pusse opp gangen min. Det er trapp opp til stua, og veggen "deles" midt i trappa med en bred list. Stua er malt i egghvitt, så det vil si at fargen jeg velger på gangen må passe godt til denne. Forslag? Det må være en lys fargetone, da gangen i seg selv er veldig mørk, med lite vinduer. :P

Takker dere flinke hobbyinteriørarkitekter for all hjelp dere eventuelt kan gi...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Prøvde å finne fargekart på nettet, men fant ikke noe..

Tenkte på en lys, men varm gul-farge..

Den listen, er det farge på den eller er den trehvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er bøkefarget. Jeg har tenkt litt på farger som latte eller kaffe latte, lys toscana e.l. Er jeg helt på bærtur eller??? Ikke akkurat noen interiørspesialist jeg nei...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen interiørspesialist eg heller, men det høres jo ut som om du er på rett spor med de fargene du nevnte der!

Har du vært innom på jotun.no?

Der har de noe som heter 'fargevelger' og et av rommene som du kan forandre farger på er en entre med trapp og to farger og en list!

Ta en kikk der du, var masse farger å velge i..

kanskje litt for mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmelina

Hei :-)

Har akkurat malt min gang og den er lang /smal og ikke vindu.

Jeg bruket gyllen sand og eggeskallhvite lister..

Kjempefint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Listen er bøkefarget. Jeg har tenkt litt på farger som latte eller kaffe latte' date= lys toscana e.l. Er jeg helt på bærtur eller??? Ikke akkurat noen interiørspesialist jeg nei...! :ler:

Jeg skal male kjøkkenet mitt og skal ha lys toscana på veggene og skapene eggehvite, det skal være en kjempefin kombinasjon, så go for it!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafe latte blir vel omtrent som bakgrunnsfargen på dette innlegget? Tror det hadde blitt kjempefint jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange flotte nyanser i den lyse kategorien. Vi har brukt latte, kaffe latte, lys Toscana til eggehvite lister 0502. Kjempefint, alt sammen!

Hvis jeg skal plukke ut en favoritt blant disse tre, blir det latte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caffe Latte er kjempefint til eggeskall!!

:Nikke:

Ja, det er det.

Mamma malte eggehvit/latte i stua og det ble kjempe bra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Listen er bøkefarget. Jeg har tenkt litt på farger som latte eller kaffe latte' date= lys toscana e.l. Er jeg helt på bærtur eller??? Ikke akkurat noen interiørspesialist jeg nei...! :ler:

De fargene høres bra ut, og passer både til stuen og listen. Lys oker er også en farge som kan passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Jeg har tenkt litt på farger som latte eller kaffe latte' date= lys toscana e.l. Fargene du foreslår er fine til eggehvit. Ville valgt de selv. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips! :P Jeg er fortsatt litt usikker, men tror kanskje det blir kaffe Latte eller Lys Toscana... Er redd for at Kaffe Latte kanskje bvlir litt mørk men... Fortsatt i tenkeboksen...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i full sving med kjøkkenet mitt som nevnt ovenfor. Eggeskall på skapene og lys toscana på veggen, vet du... det ble rålekkert, ser ut til at jeg har fått helt nytt kjøkken, lekkert og lyst, så etter min mening, er det bare å sette igang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...