Mistyen Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Ja...da var dagen over. Egentlig for mer enn en uke siden, men vi har vært på tur, og først i dag er jeg tilbake på jobb . Vi hadde en helt fantastisk dag, men den gikk så alt for fort. Sitter igjen med inntrykk av at jeg gikk glipp av så mye, fordi jeg bekymret meg for at ikke alt skulle gå bra. Men tilbakemeldingene har vært bare positive, alle hadde kost seg Dagen startet med en laaaang dusj hos mine foreldre. Så hentet mamma og jeg min forlover og det bar avsted til klinikken der vi skulle pynte oss. Jeg fikk lett hudpleie og stell før frisøren startet på håret. Innimellom her var det lunsj og mer stell av både meg og forloveren. Onkel kom med bukettene og de var så skjønne!!!! Så kom brudepiken fra frisøren og til oss for å ta på kjolen sin. Jeg ble så rørt da når jeg så henne at tårene trillet..... Kl 12.15 kom bilen vi sklle kjøre i, og samtidig kom regnet!!! Det var ikke helt planlagt, men men... Vi dro til vielsen , og jeg kjente at nervene kom sigende. Jeg var helt skjelven da jeg gikk ut av bilen for å møre pappa.... Opp til min kjære holdt jeg masken helt til jeg så at han gråt. DA klarte jeg ikke å stoppe å gråte!! Vielsen var flott og personlig og endte med et par rungende JAAAAAA!!! :D Så var det fotografering. Inne - ettersom regnet høljet ned !! Tiden gikk så alt for fort der, så vi ble ferdige lenge før beregnet tid. Men vi kjøeet litt tur og snakket litt sammen, før vi ankom festlokalet til rungende brudemarsj..... Middagen var deilig ( sa hvertfall de som hadde ro nok til å nyte den!) og gikk unna så fint. Det var akkurat passe balanse mellom sanger og taler, og det var lagt inn noen overraskelser til oss. Eterpå var det dans og underholdning av ymse slag. Alle hadde vært så flinke og laget sanger og innslag vi aldri vil glemme..... KL 0130 dro vi fra festen til nachspiel. Da slappet jeg endelig av og alle nervene slapp taket i meg på en gang, noe som resulterte i at jeg ble kvalm og uvel ... :cry: Vi ble derfor ikke så lenge,men ble kjørt hjem til huset vårt hvor vi skulle bo sammen for første gang. Det kiiilte litt i magen da.... Men brudgommen hadde glemt å ta inn hageputene og dra inn markisen før han dro, og med alt regnet var det vått i stoilene, og i tillegg hang markisen ned til bordet, så full av vann var den :o Da var det for herren i huset å trekke i joggebukser og øse vann av markisen. Angrer på at jeg ikke filmet han da! Men....vi satt oss på sofaen etterhvert, snakket litt ut om dagen og så fant vi sengen vår.......*sensur* Dagen etter våknet jeg grytidlig, og snek meg ut av sengen og satte igang med å vaske klær...hehe Jeg snek meg tilbake til min mann, og vekket han forsiktig...... Så så jeg han dypt inn i øynene, og startet på å lese et dikt jeg hadde skrevet, men jeg klarte ikke å fullføre helt, for jeg så ikke hva jeg hadde skrevet for masse tårer. Og så fikk han morgengaven sin..... Jeg fikk min eterpå, men da var han så lei seg for at han ikke hadde skrevet noe dikt, at så fort jeg var i dusjen, så skrev han et som han leste for meg etterpå. Og da gråt jeg enda mer..... :-? Vi bare koste oss de nærmeste dagene, bare oss og ingen andre med god mat og god vin. Men i dag er det tilbake til hverdagen,selv og jeg ikke helt er klar for det enda . Men nå skal jeg bare jobbe tre uker og så skal vi til syden, så jeg føler jo ikke at "feiringen" er het over enda...... Til dere som har dagen foran dere: Lykke til og bare gled dere. Nyt øyeblikkene, og få noen til å filme dem!!!!!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Og jeg gråter når jeg leser dette. Hvordan skal jeg klare meg gjennom vår dag uten å gå med konstante tårer da? GRATULERER SÅ MASSE!
meta Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 ååååå... Klump i halsen! Det høres fantastisk ut! Masse gratulasjoner fra ei som gleder seg enda mer akkurat nå
Elma Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Åååååååå, gratulerer så mye. Hørtes ut som dere har hatt en helt nydelig dag +++ Fikk et veldig godt tips av deg det med å skrive et dikt å gi sammens med morgengaven
prinsessa Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 som gift. Håper du syns kjolen var like fin som jeg syns. Jeg hadde en fantastik dag i den kjolen, og det høres ut som du hadde også. Syns mannen din den var fin eller?
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Har dere noen link til den kjolen eller?
Gjest *Perser* Skrevet 25. juni 2002 #7 Skrevet 25. juni 2002 Gratulerer Så Mye Finn styrke i det å være to, del sorger og gleder, håp og tro! Og i årene som kommer må kjærligheten bare få forsette vokse og gro! Kjempe kos i fra din venn *Perser*
Flo* Skrevet 25. juni 2002 #8 Skrevet 25. juni 2002 Nå kan jeg snart ikke lese flere bryllupsreferater!!!! Blir jo helt rødøyd av alle rørende ord. Visst er det koselig med dagen derpå, med morgengaver osv. STOR GRATULASJONSKLEM FRA FLO*
Maggie74 Skrevet 25. juni 2002 #9 Skrevet 25. juni 2002 Gratulerer saa utrolig masse!! Klemmer fra Maggie!
june2002 Skrevet 9. juli 2002 #10 Skrevet 9. juli 2002 Gratuelerer så mye med ekteskapet! Sukk, dette blir bare mer og mer vanskelig uten å gråte en skvett... Dette var kjemperomantisk... jeg tror jeg ikke kommer til å glemme dette med diktene. Og du har morsomme minner av mannen din Fru Misty i regnet! :D Lykke til videre i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå