Gjest crem Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 (håper dette er riktig sted å spørre hehe) jeg har en god venninne som skal ha dåp for barnet sitt nå i slutten av september, og da lurer jeg på hva som kan være en fin dåpsgave å gi? jeg har veldig dårlig råd, og er også fadder for dette barnet.. noen her som har et bra tips til noe fint og koselig, men ikke så altfor kostbart?
lepetite Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Skal barnet etterhvert ha bunad? Da går det ann å kjøpe bunadsølv, noe av det rimeligste som øreringer eller mansjetter. Det er veldig vanlig i min familie hvertfall. Jeg hadde alt sølv klart til bunaden da jeg var konfirmant, siden jeg fikk nesten alt i dåpen og resten i bursdager da jeg var bitteliten. Satte og setter fortsatt veldig pris på det
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 (håper dette er riktig sted å spørre hehe) jeg har en god venninne som skal ha dåp for barnet sitt nå i slutten av september, og da lurer jeg på hva som kan være en fin dåpsgave å gi? jeg har veldig dårlig råd, og er også fadder for dette barnet.. noen her som har et bra tips til noe fint og koselig, men ikke så altfor kostbart?Kan du male/lage et bilde med et vers eller "ordtak"eller lignende?Kjøp en ramme(gå gjerne på bruktbutikker,det kan være mye fint der av slike ting også),så får du gitt en personlig og fin gave som aldri er i veien,som de ikke vokser fra,og som det er mening bak.Kan du ikke male,er det flere måter å lage et bilde på.Det trenger ikke koste mye,og det er jo veldig personlig.
Gjest crem Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 tusen takk begge to, dette var noe å tenke på.. jeg tror hun skal ha bunad, fordi moren syntes det er veldig flott. pluss at jeg er igrunn litt flink til å tegne/ male så dette er også kanskje noe jeg skal gjøre tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå