AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har to barn som krangler og konkurrerer om ALT! Hva gjør jeg? Jeg trenger gode råd!!!Anonymous poster hash: 9ced5...cc4
Teriyaki Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Prøve å finne aktiviteter hvor de må samarbeide?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Prøver å starte lek og av og til går det greit, men føler de samarbeider mest når de holder på med noe de ikke får liv til ...Anonymous poster hash: 9ced5...cc4
kiki1980 Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Når de holder på sånn,skal de leke i hver sin kant! Eller så er de sulten! :D
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Det er sånt som skjer når man får barn for tett.
rorodinbåt Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Prøv å være mye ute sammen med de!!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg har to tette, to gutter som krangler AV og TIL. Jeg gjør ingenting. Lar dem til slutt ordne opp i situasjonen der det lar seg gjøre. Vanligvis så pleier storegutten å terge lillegutten til at han blir så sinna at han slår tilbake på storegutten! For meg er dette veldig frustrerende, og jeg prøver å vise storegutten at han ikke skal gjøre slikt, men det er ikke lett. For lillegutten SLÅR hardt, så det er galt fra begge sider. Men guttene mine er også veldig flinke til å leke sammen, og i barnehagen når alle er ute. Da jeg så det sist så tenker jeg at jeg har to verdens herligste gutter. Lær dem å samarbeide! Og dele på ting. Det er min fokus. For når guttene mine er i den situasjonen så er de i "momentet", vanskelig å få de ut av det. Anonymous poster hash: b687b...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå