AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Har møtt en mann og vi bor i forskjellige byer. Han var her for noen uker siden og da hadde vi det koselig sammen. Men det skjedde også mye tull som ikke har direkte med oss å gjøre. Dette toppet seg denne uka med mere tull som ingen av oss kunne styre direkte. Merket at han holder litt tilbake og tok det opp igår. Da sier han at han ikke vil gi alt enda, fordi han er redd for å bli brent. At han vil vi skal ha kontakt som vi har hatt og etterhvert reise og møte hverandre. Men han føler også det er mye tull nå.. Fikk en skikkelig dårlig magefølelse etter samtalen igår. Han skulle ut med noen kompiser og hørte ikke noe mer. Han sa han skulle ringe meg idag mens han lå fyllasyk. Men jeg har ikke hørt noe enda. Magefølelsen sa meg at han ikke kom til å kontakte meg. Nå er jeg bare skikkelig trist. Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 11069...24a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Uten å vite hva som foregår, er det umulig å svare. Han er redd for å bli brent av deg, men hvorfor, om ikke du har gjort noe som skulle tilsi det? Anonymous poster hash: 2358a...314
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Uten å vite hva som foregår, er det umulig å svare. Han er redd for å bli brent av deg, men hvorfor, om ikke du har gjort noe som skulle tilsi det? Anonymous poster hash: 2358a...314 Det at han er redd for å bli brent handler om tidligere erfaringer. Han er visst redd for å få følelser for noen, det har han sagt før. Men dette er enn mann som flørter mye med jenter, han er utadvent og lignende. Styret er ikke så hyggelig for å si det sånn. Anonymous poster hash: 11069...24a
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har møtt en mann og vi bor i forskjellige byer. Han var her for noen uker siden og da hadde vi det koselig sammen. Men det skjedde også mye tull som ikke har direkte med oss å gjøre. Dette toppet seg denne uka med mere tull som ingen av oss kunne styre direkte. Merket at han holder litt tilbake og tok det opp igår. Da sier han at han ikke vil gi alt enda, fordi han er redd for å bli brent. At han vil vi skal ha kontakt som vi har hatt og etterhvert reise og møte hverandre. Men han føler også det er mye tull nå.. Fikk en skikkelig dårlig magefølelse etter samtalen igår. Han skulle ut med noen kompiser og hørte ikke noe mer. Han sa han skulle ringe meg idag mens han lå fyllasyk. Men jeg har ikke hørt noe enda. Magefølelsen sa meg at han ikke kom til å kontakte meg. Nå er jeg bare skikkelig trist. Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 11069...24a Han vil ikke mer. Uten å gidde gjett på hva som egentlig skjer rundt dere,så er det tydelig. Han ser ut til å ha fått nok?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Han vil ikke mer. Uten å gidde gjett på hva som egentlig skjer rundt dere,så er det tydelig. Han ser ut til å ha fått nok? Klarte ikke la være å sende han melding. Han svarte hva han gjorde og spurte hva jeg gjorde. Så skrev han at jeg skulle kose meg med smilefjes og hjerte. Vet ikke hva jeg skal tenke. TS Anonymous poster hash: 11069...24a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Klarte ikke la være å sende han melding. Han svarte hva han gjorde og spurte hva jeg gjorde. Så skrev han at jeg skulle kose meg med smilefjes og hjerte. Vet ikke hva jeg skal tenke. TS Anonymous poster hash: 11069...24a Denne fyren høres ut som en jeg holdt på med for et par år siden. Begynner navnet hans på T? Anonymous poster hash: 74797...1dd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Denne fyren høres ut som en jeg holdt på med for et par år siden. Begynner navnet hans på T? Anonymous poster hash: 74797...1dd Hehe, nei heldigvis ikke Anonymous poster hash: 11069...24a
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Klarte ikke la være å sende han melding. Han svarte hva han gjorde og spurte hva jeg gjorde. Så skrev han at jeg skulle kose meg med smilefjes og hjerte. Vet ikke hva jeg skal tenke. TS Anonymous poster hash: 11069...24a Kanskje han bare vil roe helt ned en stund? Tror ikke det er lurt å mase/presse ham. Vanskelig å svare mer utdypende da vi ikke vet så mye. Men han virker ihvertfall veldig skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Kanskje han bare vil roe helt ned en stund? Tror ikke det er lurt å mase/presse ham. Vanskelig å svare mer utdypende da vi ikke vet så mye. Men han virker ihvertfall veldig skeptisk. Men han sa for eksempel igår helt av seg selv at han hadde fått ny seng, og at jeg skulle glede meg til det. Og jeg spurte han direkte etter han sa det hadde vært tull om han ville kutte dette. Han sa nei. Og vi er enig om å være ærlig med hverandre, noe som han sier også er viktig for han.. Kunne bare ønsket at han tok kontakt idag, som han sa han skulle :/ Anonymous poster hash: 11069...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå