AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/for-a-date/ Hvordan får jeg til denne?Anonymous poster hash: ca808...295
happiest Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Det var fint! Jeg er så utrolig dårlig til å legge øyenskygge, så følger gjerne med her. Har endelig klart å lære meg smokey-eyes.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 (endret) http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/for-a-date/ Hvordan får jeg til denne?Anonymous poster hash: ca808...295 Bruk den her, men skift farger på skyggene. Tatt fra Dressed in Mint. Endret 13. september 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Bruk den her, men skift farger på skyggene. Tatt fra Dressed in Mint. Tusen takk! Hvilke farger ville du ha brukt? (Synes forresten du er skikkelig flink til å sminke deg!)Anonymous poster hash: ca808...295
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Tusen takk! Hvilke farger ville du ha brukt? (Synes forresten du er skikkelig flink til å sminke deg!)Anonymous poster hash: ca808...295 Jeg har latt meg inspirere av den bloggeren i hele sommer og jeg har kopiert en del av de sminkningene hun har lagt ut og så laget varianter av andre. For folk som føler seg svake i sotning så er jo den oppskriften hun legger ut på en grå sotning genial f.eks. Men jeg har gjort noe lignende som den her sminkning i hele uka, hatt grå/brun på bevegelig øyelokk og så forskjellige grønnfarger nede. Blir smashings! Og takk, forresten.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 (endret) Uansett, jeg vil tipse deg om tjenesten Keeeb, den er en pinterestlignende tjeneste, men klipperen tar alt du slenger til den, mens Pinterest bare klipper bilder. Lag en konto, lag en mappe hvor du har ulike sminkeoppskrifter som du vil lære. Det er også en smartphone app, både for Android og iOS. Jeg kuttet ut Pinterest da jeg fant den her tjenesten pga klipperen. Det her er verktøy, ikke bare til pynt. Du velger selv om du vil ha de forskjellige boardene åpne eller ikke. Endret 13. september 2014 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå