AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Okei. En jeg har hatt kontakt med gjennom månedene, har invitert meg på middag i morgen. Endelig. Vi har møttes noen ganger fra før av og har en bra kjemi og virker som vi har mye tilfelles. Vi har hatt noen avtaler før, som har blitt avlyst, noe jeg har fått en forklaring på og dermed spurte han om vi skulle ta det igje i morgen. Saker er jo den at jeg tror jeg liker ham godt, eller tror jeg kan like han godt. Nå som jeg skal hjem til han imorgen på middag så tar jeg jo det som ett godt tegn. Men jeg vil egentlig vite hva han tenker om "oss" eller om det kan bli for skremmende å si også, da vi aldri har kyssa eller ligget med hverandre, da vi ikke har hatt så mange treff, men sendt mye meldinger gjennom sommeren og nå. Jeg tror kanskje han liker meg også litt da jeg ser at han smiler mye til meg og er intr å snakke med meg osv.Anonymous poster hash: f55d8...822
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor begrense deg til ett, hvorfor ikke to kyss? Eller kanskje tre? Anonymous poster hash: f9d0c...200 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Bare se hvordan stemningen er i mårra? Jeg pleier aldri å kysse en fyr før han kysser meg, når jeg ikke vet om han vil. Men å fortelle hva jeg føler, gjør jeg gjerne. Anonymous poster hash: 6a113...099
drue Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor begrense deg til ett, hvorfor ikke to kyss? Eller kanskje tre? Anonymous poster hash: f9d0c...200
me123 Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg er nok litt forsiktig til å ta det første "steget" er bare livredd for om jeg kysser han og han ikke føler det slik, men på måten han ser på meg så får jeg en good feeling på at han også vil. Men tror nok han er en forsiktig mann som ikke "kaster" seg på noen. Så får nok bare se hvordan det går og evnt stå litt nærme han?😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå