AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Her skal den tilbringes hjemme. Foran tven, enten med film eller et program. Eller kanskje jeg leser litt. Lørdagsmiddagen uteblir da jeg er fortsatt mett fra et tidligere måltid. Men Pepsi Max er trofast venn denne lørdagen også. Hva med dere andre? Anonymous poster hash: d96b0...dba
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Øl og så slappe av foran pc og så lytter jeg til Tosca.
xeno Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Best at dere skriver her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=849015&hl= "Hva driver du med i kveld" Hos meg så er det ikke noe spennende. Kjeder meg bare og har lyst til å feste som gærning men har ikke med noen
Mermaid Blues Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Nå har jeg nettopp bestilt pizza og skal kose meg med ny episode av Doctor Who om en halvtime Resten av kvelden går med til å lese pensum, og det er i grunn ganske koselig det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå