AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Ok...Tingen er det, jeg ble kjent med både broren og venninnen min ca samme uke for flere år tilbake.. Jeg ble kjent med henne på skolen, Og jeg ble kjent med broren på U.Klubben. Helt til en dag hvor venninnen skulle møte meg og han jeg "hang" med på ungdomsklubben. Og hun sier "Ehh..Hvordan ble du kjent med broren min?" Så han jeg hang med -som venner- var altså storebroren til hun som idag ble bestevenninna mi. Jeg og han har alltid hatt en type tiltrekning..Men vi har aldri gjort noe med det, før nå..Er utrolig mye flørting oss i mellom uten at venninnen min vet noe om det. Har jo kjent han nå i 10år..SÅ hva skal jeg gjøre? Om jeg går for han så kan det ødelegge for meg og venninna, blir det slutt kan det ødelegge for meg og henne...Gjør jeg det ikke så vet jeg jo ikke hva som blir å skje.. Ps...Sønnen til veninna mi kaller meg for tante og er kjempe glad i meg... Blir gal! Anonymous poster hash: 5a98d...26e
Gjest Hummels Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Liker du han så liker du han. Go for it. Hvis ikke venninna de respekterer at du er sammen med han så er hun ikke noe til venninne. Broren hennes eller ikke. Hva så? Du velger selv hvem du vil bli sammen med. Ikke venninna di.
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Det er vel ikke så farlig å bli sammen med broren til ei venninne? Ja, det blir kanskje litt kleint i starten, men det går seg til. Og kanskje hun synes det er koselig å få sin beste venninne som svigerinne? Du kan vel bare høre med henne hva hun synes om det?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Ikke tenk på at han er broren til venninna di. Er dere forelska, så er dere forelska. Jeg traff broren til bestevenninna mi ca 10 år etter at vi ble bestevenninner. Nå er vi gift og har hus og barn og hele pakka Og det er helt supert å ha bestevenninna mi som svigerinne! Men du skal naturligvis være bevisst på at hvis du sårer ham, så vil hun automatisk ta hans parti, og du må anta at du mister bestevenninna di hvis du ikke behandler fyren på en ok måte. Anonymous poster hash: b30f9...b44
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Jeg ble sammen med storebroren til min bestekompis. Det var litt rart i starten, da min kompis ikke visste hvordan han skulle forholde seg til det. Etterhvert var det ingen problem. Anonymous poster hash: 33aa0...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå