Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror erfaringer og opplevelser er det som får oss til å ta valg og beslutninger. Jeg spør utrolig sjelden om råd selv,og HVIS jeg gjør,så skal jeg vite at den personen jeg spør,vet hva jeg snakker om. Synspungter derimot ville jeg gjerne hatt her. Dere som spør om RÅD,følger dere dem? Var det et klokt valg å følge rådet? Hvilke råd lytter dere til?(fra spes brukere,de med erfaring eller hva?) Jeg ser mange gode innlegg her,og noterer meg jo visse brukere,og jeg ville gjerne hatt deres SYN på noe,om det var noe. Men RÅD...jeg vet ikke. Så spør av (positiv)nysgjerrighet. Spør under Samliv og relasjoner fordi det er her det er vanskeligst å ta valg,følge råd osv,for det handler jo om sterke følelser. Og det er her jeg oftest er. Håper noen vil dele!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg synes Havbris alltid hadde mange kloke ord (lenge siden jeg har sett henne her nå men). Det samme med en jeg ikke husker nicket til, det var en mann i hvert fall, som mente det var veldig viktig at et par er et team.. Det har jeg tatt til meg. Man er to individer, men sammen skal man også stå veldig sterkt. Og man skal velge sine kamper.. Det eneste jeg var uenig med Havbris i, er synet på utro folk. De synes jeg bare ikke fortjener en sjanse til, samme hvor mye de angrer, sier de aldri skal gjøre det igjen osv. Anonymous poster hash: a8cf0...806 5
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg synes Havbris alltid hadde mange kloke ord (lenge siden jeg har sett henne her nå men). Det samme med en jeg ikke husker nicket til, det var en mann i hvert fall, som mente det var veldig viktig at et par er et team.. Det har jeg tatt til meg. Man er to individer, men sammen skal man også stå veldig sterkt. Og man skal velge sine kamper.. Det eneste jeg var uenig med Havbris i, er synet på utro folk. De synes jeg bare ikke fortjener en sjanse til, samme hvor mye de angrer, sier de aldri skal gjøre det igjen osv. Anonymous poster hash: a8cf0...806 Fint å se. Veldig enig med de kampene en velger ja....
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Fint å se. Veldig enig med de kampene en velger ja.... Hvem syns du gir gode råd da? Anonymous poster hash: feb85...72b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Ja, HVOR ER HAVBRIS BLITT AV EGENTLIG? Anonymous poster hash: 41445...1ac
Fionnuala Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Kan vel ikke komme på noe konkret råd jeg har fulgt, men merker at jeg tar til meg mye som skrives her inne. Har for eksempel overrasket meg selv i samtaler på hvor mye jeg har visst om svangerskap og fødsel, til tross for aldri å ha vært gravid selv. Så at jeg plukker opp en del informasjon her er jeg ikke i tvil om, men konkrete råd tror jeg ikke at jeg har fulgt opp.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Ja, HVOR ER HAVBRIS BLITT AV EGENTLIG?Anonymous poster hash: 41445...1ac Blitt av Hun var nå her igår.Anonymous poster hash: feb85...72b 2
Red-Ruby Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Jeg har fått gode og dårlige råd. Råd om å glemme typen jeg datet fordi han har tydeligvis null interesse for meg fikk jeg for 3 år siden. Nå har vi vert sammen i hele 2 og et halvt år etter at jeg fikk det rådet. Når jeg får råd så vurderer jeg den. Om det er fra en bruker som tidligere bare snakker tull og prøver å lage drama. Om den personen har rett og hvilken konsekvenser jeg får av å følge det rådet. Har også fått råd om å ta meg sammen engang og at jeg overdriver, noe som hjalp og som jeg har fulgt.
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Hvem syns du gir gode råd da? Anonymous poster hash: feb85...72b Det er flere. Liker best de som skriver fra erfaring. Og de jeg ser i alle tråder er reflekterte og ikke dømmende.
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Kan vel ikke komme på noe konkret råd jeg har fulgt, men merker at jeg tar til meg mye som skrives her inne. Har for eksempel overrasket meg selv i samtaler på hvor mye jeg har visst om svangerskap og fødsel, til tross for aldri å ha vært gravid selv. Så at jeg plukker opp en del informasjon her er jeg ikke i tvil om, men konkrete råd tror jeg ikke at jeg har fulgt opp. Så bra. Har også selv fått innsyn i div her som jeg ikke hadde reflektert over så mye før.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Enig med de som nevner Havbris. Et av de få brukerne her på KG som gir virkelig gode råd. Anonymous poster hash: 6e4ee...096 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Det samme med en jeg ikke husker nicket til, det var en mann i hvert fall, som mente det var veldig viktig at et par er et team.. Nå husker jeg! "I Grosny" kalte han seg. Han og Havbris skulle startet et slags psykolog/coachsenter sammen. Anonymous poster hash: a8cf0...806 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Det er flere. Liker best de som skriver fra erfaring. Og de jeg ser i alle tråder er reflekterte og ikke dømmende. Ja det er noen som virker som de er her for å dømme i alle tråder.Anonymous poster hash: feb85...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå