Gå til innhold

Samling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå mine gode kvinner og menn, hva holder dere på med på en lørdagskveld??

Jeg sitter her med et glass Carlsberg og lytter til Tosca (Callas).

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet på hovedoppgaven min i dag, tenker nå å klappe igjen laptopen og se litt på The Killing på netflix. Rolig kveld med andre ord :)

Skrevet

Jeg har skrevet på hovedoppgaven min i dag, tenker nå å klappe igjen laptopen og se litt på The Killing på netflix. Rolig kveld med andre ord :)

Høres glitrende ut.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skravlet med en svært hyggelig kvinne om strømpebelter ;)

Vært ute en tur og handlet inn litt, spist litt og nå skal jeg gå og hente meg et glass italiensk rød :nigo:

Kjørt inn til det loakle galehus (handlesenter) da de åpnet klokken 10 i dag, for å sjekke om de hadde de skoene jeg vil ha. Det hadde de hatt, men solgt ut hvert eneste par.

Dòg kunne kvinnen bekrefte at de var litt store i størrelsen, så da var den saken grei.

Sjekket immom den ene av undertøysbutikkene og oppdaget at de hadde begynt å ta inn strømper :nigo:

Akkurat nå: Tilbakelent i den ene sofaen mens kattene ligger strødd som strandede båter rundtomkring.

Skrevet

Skravlet med en svært hyggelig kvinne om strømpebelter ;)

Vært ute en tur og handlet inn litt, spist litt og nå skal jeg gå og hente meg et glass italiensk rød :nigo:

Kjørt inn til det loakle galehus (handlesenter) da de åpnet klokken 10 i dag, for å sjekke om de hadde de skoene jeg vil ha. Det hadde de hatt, men solgt ut hvert eneste par.

Dòg kunne kvinnen bekrefte at de var litt store i størrelsen, så da var den saken grei.

Sjekket immom den ene av undertøysbutikkene og oppdaget at de hadde begynt å ta inn strømper :nigo:

Akkurat nå: Tilbakelent i den ene sofaen mens kattene ligger strødd som strandede båter rundtomkring.

Høres bare herlig ut.

Skrevet

Jeg var akkurat på butikken og kjøpte ost/kjeks, litt digg og slikt… så et par familiemedler på butikken, hjertet mitt hoppet i halsen, og jeg gjemte meg i en krok i typ 5 min… det er familie som man helst ikke vil møte på :P og nå… skal jeg ikke gjøre en dritt. Se filmene som går på TV, og sitter og venter nervøst på svar fra en gutt jeg har holdt litt på med… men intet svar foreløpig. :( ÆÆÆÆ

Anonymous poster hash: da934...60c
Skrevet

Jeg var akkurat på butikken og kjøpte ost/kjeks, litt digg og slikt… så et par familiemedler på butikken, hjertet mitt hoppet i halsen, og jeg gjemte meg i en krok i typ 5 min… det er familie som man helst ikke vil møte på :P og nå… skal jeg ikke gjøre en dritt. Se filmene som går på TV, og sitter og venter nervøst på svar fra en gutt jeg har holdt litt på med… men intet svar foreløpig. :( ÆÆÆÆ

Anonymous poster hash: da934...60c

Hvorfor kontakter du ham ikke og inviterer til ost og kjeks?

Skrevet

Ikke så mye, beslutningsvegringen styrer i dag. Spiser nøtter, fordi jeg ikke gidder å lage meg noe ordentlig mat, og lurer på om jeg skal ta et glass vin og kanskje ta en tur ut.

Skrevet

Jeg har filmkveld og mat med foreldrene mine :)

Skrevet

Har faktisk vært og bowlet :lol:

Nå blir det soffan og litt serietitting!

Skrevet

Vært i konfirmasjon idag , steikje godt få av seg dress og sko !
Sank fint ned i sofaen her med et glass hvitt

Skrevet

Det gjør det , setter du på litt musikk her også Gjest ?
Se om jeg får tynt litt lyd ut av planken her :)

Skrevet

Det gjør det , setter du på litt musikk her også Gjest ?

Se om jeg får tynt litt lyd ut av planken her :)

La Boheme da.

Skrevet (endret)

Der knuste jo nesten vinglasset jo ;)

Godt med litt radio også , og bare være passiv lytter

Endret av flexi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...