Gå til innhold

Er det vanskelig å få inn nye varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, først, jeg bor ikke akkurat på et lite sted. Nærbutikken er en ganske stor vanlig matbutikk jeg antar det er mange folk innom vær dag. Er mange der når jeg er der og det er på forskellige dager og tidspunkt hver gang.

Men de er dårlig på varer synes jeg. Hvorfor er det så mye grønnsaker som mangler? Har vært sånn i over en måned. Pepsi på 1,5 l flaske har dem ikke hatt på over 2 uker, samme med en god del frysevarer jeg vil tørre og påstå er vanlig at folk kjøper. Potetgullhyllene er jo nesten helt ribbet nå og sånn har det vært hele uken. Grønnsaker som løk, salat, andre varer som pepsi og slikt er vel noe som det går mye av? Hva er butikkenes regler på og få inn nytt? Får de nytt en gang i månden, faste dager eller noe eller så fort det blir tomt?

Vet butikken i det hele tatt om det? Vet ikke om jeg kanskje burde sagt i fra.

Anonymous poster hash: 69591...e62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt fra, slik at de eventuelt kan øke varetrykket sitt. Det kan godt hende at de er klar over det, men at kunder ikke sier i fra, noe som gjør at de ikke ønsker å endre det. Dersom du sier fra, får du hvertfall vite om hvorfor det er slik :)

Anonymous poster hash: b8c15...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...