Gå til innhold

vennegjengjen og folk som overser deg på sosiale medier!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør meg litt såret, rett og slett. Vi var en veldig sammenspleiset gjeng. Jeg fikk meg en samboer de ikke likte og etter å tydlig vise sin bekymring overfor meg ble kontakten fra begges sider gradvis redusert. Uansett, jeg har fått barn og bosatt meg på et hyggelig sted. Jeg poster lite av meg selv, og nå som jeg lastet opp bildet av barna og meg, fikk jeg ingen likesav disse jentene. Ikke en eneste gratulasjon! Ingen ting!! Jeg har alltid likt bilder og sagt fine yting til de på fb og instagram. Jeg gar gratulert med bryllup osv. Jeg fikk ikke en eneste hilsning! Gikk og så at de er aktive på instagram, for der hadde de likt masse bilder av andre. Dette såret veldig. De ser jeg har det bra, også er det ingen som gir meg " like".

Anonymous poster hash: 7e446...4f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var de bekymret da du ble sammen med samboeren din da?

Anonymous poster hash: 47746...bd5

Skrevet

Hvorfor var de bekymret da du ble sammen med samboeren din da?

Anonymous poster hash: 47746...bd5

Samme lurer jeg på.

• Liker 2
Skrevet

Har det egentlig noe med saken å gjøre? Om han var en narkoman eller en som var til fare for dem, ja, da hadde jeg forstått dem tok avstand. Men, nei. Jeg fortodde meg til en av dem, så visste alle det..og så tok vennskapene gradvis slutt. Han var utro, var slutt lenge. Uansett hva dette gjaldt, hvorfor kan de ikke gratulere meg med barn, hjem? Ny jobb? Ferdig utdannet. .Det er da bare å klikke "like". Da hadde jeg i hvertfall følt meg sett og at de brydde seg litt. Han har aldri gjort dem noe! De trenger aldri å se han, men kan da vel "se" meg? Har de mistet all respekt for meg? Har en venninne selv, og typen hennes har det gått skikkelig stygge historier om. Det gjør meg glad å se henne på en strand i syden med et smil om munnen! Hvorfor fryser de meg ut?

Skrevet

Slett de fra vennelisten.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det gjør meg litt såret, rett og slett. Vi var en veldig sammenspleiset gjeng. Jeg fikk meg en samboer de ikke likte og etter å tydlig vise sin bekymring overfor meg ble kontakten fra begges sider gradvis redusert. Uansett, jeg har fått barn og bosatt meg på et hyggelig sted. Jeg poster lite av meg selv, og nå som jeg lastet opp bildet av barna og meg, fikk jeg ingen likesav disse jentene. Ikke en eneste gratulasjon! Ingen ting!! Jeg har alltid likt bilder og sagt fine yting til de på fb og instagram. Jeg gar gratulert med bryllup osv. Jeg fikk ikke en eneste hilsning! Gikk og så at de er aktive på instagram, for der hadde de likt masse bilder av andre. Dette såret veldig. De ser jeg har det bra, også er det ingen som gir meg " like".

Kom deg ut av facebook og div,ikke la det som skjer der definere ditt liv,eller påvirke deg. Blir helt oppgitt over hvor påvirket noen blir av likes. Du har det fint,har du ikke? Vær der du får den bekreftelsen du trenger,ikke vær på Fb hvor de ikke vil se.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Men må tillegge at venninnene dine oppfører seg dårlig. Så jeg skjønner deg.

Men som sagt. Ut av Fb.

Skrevet

Enig i at disse mennesker ikke er dine venner...Du blir såret fordi du enda ikke har glemt dem og fordi du fortsatt bryr deg, de derimot gjør ikke det..anbefaler deg å få pleie nye forhold og heller legge bak deg folk som ikke bryr seg om deg.(lettere sagt enn gjort..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...