Gå til innhold

Mulig å treffe noen på dansekurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sannsynlig? Evt. hvordan dansekurs burde jeg ta? Og noen som har tips til en bra danseskole i Oslo? :)

Anonymous poster hash: 8149a...8a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute etter kvinner er det sikkert en god ide...

Anonymous poster hash: deca8...0b5
Skrevet

Jeg er ute etter en mann ;)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er ute etter en mann ;)

Da er det ikke så god idè. De fleste menn som går på dansekur gjør det med kjæresten sin.

Skrevet

Jeg begynte på west coast swing nå nettopp og er mann.

Tror absolutt det er greit å treffe en kjæreste der, på kursene blir de mest prating rett før kurset starter, undervisningen og dansingen gir ikke mye rom for å bli kjent, men vi drar ut og danser på byen regelmessig og da er det jo rimelig lett å bli kjent med folk.

Ulempen for jenter er kanskje at 2/3 i hvert fall på mitt kurs er jenter, men alle leter jo ikke etter kjæreste og det er jo mange nok på kurset til at man burde klare å treffe noen og slippe å konkurrere.

Å møte en jente var deler av grunnen til at jeg starte, i tillegg til at jeg selvsagt ønsket å lære å danse.

Men har som sagt nettopp starta.

Anonymous poster hash: 9af1a...839
Skrevet

Det går helt sikkert. Jeg er singel mann (28) og tar bachata-kurs nå. Det er massevis av dansemuligheter utenfor kurset også, så da åpner det seg jo en del muligheter for å treffe noen. Nå meldte ikke jeg meg på kurset for å møte noen, men ser helt klart at det kan være mulig. Når det gjelder andel menn på dansekurs så er det faktisk flere menn enn kvinner på dette kurset, men ut ifra reaksjonen til de som holder kurset så tror jeg ikke det er vanlig.

Anonymous poster hash: 6839d...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...