Gå til innhold

Hudsalong uten sleipe selgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Oslo/Lillestrøm/Strømmen/Jessheim området.

Jeg er 25 år gammel og er veldig redd for å få rynker og slapp hud i ansiktet. Soler meg ikke, men spiser usunt og damene i min familie eldes ganske tidlig og ser ikke bra ut.... Vil forhindre dette så godt jeg kan, men har ikke allverdens penger

Jeg kan null om hudpleie, og det eneste jeg gjør er å bruke en peeling fra apotek og smøre huden daglig med A-krem. Vet ikke helt om dette er noe bra?

Vil ha en hudpleieserie som er skreddersydd til meg sånn at jeg får best mulig resultat, og vil derfor ha en hudanalyse - har hørt at det ofte er gratis?

Jeg er dårlig til å si nei, så jeg ender ofte opp med masse produkter jeg ikke har bruk for... Derfor vil jeg gjerne gå til en salong som ikke er så fryktelig sleip, i tillegg til at produkter og behandlinger ikke er så dyrt. Håper noen kan hjelpe meg med dette :)

Anonymous poster hash: a591c...33b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn om du bestiller fra nettet sånn at du ikke treffer de her selgerne?

Skrevet

Men jeg vil gjerne ha en hudpleieserie som passer nøyaktig til min hud, så vil ha en hudanalyse. I tillegg til at jeg ikke vet noenting om hudpleie så aner ikke hva jeg trenger eller hvilke merker som er bra eller hvordan de brukes..

• Liker 2
Skrevet

Salongene i Lillestrøm er ihvertfall veldig jalla. Oslo er bedre. Men kanskje noen har andre erfaringer?

Anonymous poster hash: e17f3...c56
Skrevet

Men jeg vil gjerne ha en hudpleieserie som passer nøyaktig til min hud, så vil ha en hudanalyse. I tillegg til at jeg ikke vet noenting om hudpleie så aner ikke hva jeg trenger eller hvilke merker som er bra eller hvordan de brukes..

Jeg fikk en idé. Du drar til en hudpleiesalong og sier du vil ha en hudanalyse. Når de anbefaler deg produkter (og det gjør de!) later du som om du er veldig interessert og spør om ikke du kan få med deg testere fordi du har en tendens til å reagere på ting. Jeg bruker lite ting fra hudpleier selv, endel av det er ikke så bra. Sjekker alltid hva Paula Begoun har å si om produkter, men først er det lurt å lese dette:

http://www.paulaschoice.com/expert-advice/skin-care-basics/_/how-to-put-together-a-skin-care-routine

Det beste du kan bruke for å forebygge rynker er forøvrig solkrem (hver eneste dag!!), A-vitaminsyrekrem fra legen og fruktsyre. A-creme har gode ingredienser, men om du bruker den fra glass og ikke tube, så er det litt bortkastet. En peeling kan være så mangt. Du trenger den nødvendigvis ikke, det holder med vaskeklut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...