Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å få bredbånd hjemme, og Lyse står høyt oppe på listen. Er det noen her som har erfaringer med dem?

Har dere telefon hos Lyse også da? Sjekket litt rundt, og det virker som enkelte selskap som leverer IP-telefoni har litt problemer (telefonen detter ut, lang leveringstid mm). Gjelder det for Lyse også? Og tilslutt: Kan man bruke vanlige telefoner når man har IP?

*grønn*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen, Fru Fomle!

Grønn jeg og, men vi har fått bredbånd fra Lyse.

Fungerer fint hos oss. Har hatt en dag hvor anlegget var nede. Har også telefon fra Lyse. En dag der også hvor telefonen på mystisk vis ikke virket.

Min konklusjon: veldig fornøyd, og angrer ikke. Hadde ADSL fra NextGentel tidligere.

Vi bruker både ISDN-telefoner og vanlige telefoner nå. Eneste minuset er at jeg nå ikke får opp klokken på ISDN telefonen min, slik at jeg kan sjekke når folk har ringt. Visstnok en tilleggstjeneste som de skulle ha ca. 50 kroner for. Er vanligvis ikke gnien, men jeg gidder ikke betale for en klokke.

Spør gjerne igjen, så kan jeg få min mann til å svare på mer tekniske spørsmål.

Legger til at jeg også har mobiltelefoni gjennom Lyse. Mobil Match har priser som konkurrerer med Chess King, 500 kroners gavekort i året, og to gratis samtaler til heimen pr. dag (max 2 min).

Skrevet

Heisan Octavia :-)

Rolige tider på jobb om dagen så da blir det mer KG-tid. Begynner å bli hekta igjen. :ler: :oops:

Takk for svar, det virker jo beroligende. Sender deg en PM hvis jeg trenger mer opplysninger senere, regner ikke med at vi klarer å få fingern ut før etter ferien.. Er drittlei av treige linjer hjemme, og nå ser det ut til at finansdirektøren også er enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...