AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har så sinnsykt vondt i korsryggen at det går meg på nervene. Har hatt vondt ca. en uke nå og syntes det blir litt verre for hver dag. Jeg håper jo dette er et graviditetstegn, for da gjør det smertene mye bedre, siden vi har prøvd en stund, men er det ikke litt tidlig? (er nå 1 uke til jeg skal ha mens) Jeg har hatt vondt rett før mensen før, men aldri så lenge og så vondt:/ Jeg lurer på om det kanskje er noe annet som at jeg ligger feil om natten eller noe:P Håååååper jeg er gravid da:) Det blir bedre hvis jeg går og beveger meg, men når jeg setter meg ned får jeg på en måte ikke den riktige stillingen, sånn at det blir bra. Er det noen som har hatt det sånn og vært gravid? Er redd for at jeg bare innbiller meg det hele:/ Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Sikkert bare muskulært. Anonymous poster hash: 3eb5a...339 1
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Vettu det har jeg også, syykt vondt i korsryggen å av å til en sviende følelse over skambeinet som stråler ned i lårene av å til! Dette hadde jeg også sist jeg var gravid, det var det og svimmelheten som fikk meg til å teste, for jeg klarte ikke å slå fra meg tanken på at jeg kanskje var gravid 😉 testa pos 14 dpo sist 😉
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har også vondt i korsryggen, har hatt det i et par år. Er ikke gravid. Den gangen jeg var gravid hadde jeg ikke vondt i ryggen før jeg var 8 mnd. på vei. Anonymous poster hash: d0757...010 1
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Blir litt forskjell når man pleier å ha det, å når man plutselig får det ;p haha
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Jeg får noen ganger vondt i korsryggen før jeg får mensen, men langt i fra alltid. Når jeg var gravid hadde jeg ikke vondt i korsryggen før et godt stykke ut i graviditeten. Anonymous poster hash: 47183...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Har du også nå, eller for en stund siden hatt UVI eller sviende vannlating? Nyrene ligger ved korsryggen og føles akkurat ut som smerter i korsryggen når man har nyrebekkenbetennelse. Selv tenkte jeg ikke engang tanken på at det kunne være nyrene da jeg fikk nyrebekkenbetennelse, fordi jeg var sikker på at det var snakk om ryggsmerter eller strekk. Bare sier det. Anonymous poster hash: 3d905...86b
Roseslime Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Jeg får smerter i korsryggen når jeg har eggløsning på høyere side. Da låser hele korsrygg, bekken og hofte på den siden. Så har 4-5 behandlinger hos kiropraktor annenhver mnd. Har ingen barn fra før, men vi prøver. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Har du også nå, eller for en stund siden hatt UVI eller sviende vannlating? Nyrene ligger ved korsryggen og føles akkurat ut som smerter i korsryggen når man har nyrebekkenbetennelse. Selv tenkte jeg ikke engang tanken på at det kunne være nyrene da jeg fikk nyrebekkenbetennelse, fordi jeg var sikker på at det var snakk om ryggsmerter eller strekk. Bare sier det.Anonymous poster hash: 3d905...86b Nei har ikke hatt det :/ men det kunne det jo vært i så fall. ts Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Vettu det har jeg også, syykt vondt i korsryggen å av å til en sviende følelse over skambeinet som stråler ned i lårene av å til! Dette hadde jeg også sist jeg var gravid, det var det og svimmelheten som fikk meg til å teste, for jeg klarte ikke å slå fra meg tanken på at jeg kanskje var gravid testa pos 14 dpo sist hm da er det jo en mulighet har du testa nå da? Jeg føler bare det er så tidlig at man skal merke det, så derfor jeg syntes det er rart:/ Jeg har hørt det er en del som har det som første tegn:) ts Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 hm da er det jo en mulighet har du testa nå da? Jeg føler bare det er så tidlig at man skal merke det, så derfor jeg syntes det er rart:/ Jeg har hørt det er en del som har det som første tegn:) tsAnonymous poster hash: 2bcf4...6f5 Jeg hadde det sånn med lillemor og.. Merka det veeeldig tidlig å dro til legen 7-8 dpo pga symptomene å dem sa nei, du er ikke gravid.. Så gikk det ca 4 dager å jeg bare klaaarte ikke å legge fra meg feelingen på at det var ett eller annet.. Så når test strimmlene kom i posten 14 dpo ca så klarte jeg ikke dy meg! Mest for å roe hue å slippe mer tanker.. Den var KNALL pos.. Aldri hatt samma symtoma i ettertid, jeg sliter m korsryggen jeg og, men nå merker jeg det liksom mer å det er annerledes så ikke vet jeg.. Tok test 10 dpo å den var blenda ska enten i kveld/natt som er 12-13 dpo eller så venter jeg te mandag
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Jeg hadde det sånn med lillemor og.. Merka det veeeldig tidlig å dro til legen 7-8 dpo pga symptomene å dem sa nei, du er ikke gravid.. Så gikk det ca 4 dager å jeg bare klaaarte ikke å legge fra meg feelingen på at det var ett eller annet.. Så når test strimmlene kom i posten 14 dpo ca så klarte jeg ikke dy meg! Mest for å roe hue å slippe mer tanker.. Den var KNALL pos.. Aldri hatt samma symtoma i ettertid, jeg sliter m korsryggen jeg og, men nå merker jeg det liksom mer å det er annerledes så ikke vet jeg.. Tok test 10 dpo å den var blenda ska enten i kveld/natt som er 12-13 dpo eller så venter jeg te mandag ah da er det et lite håp da jo, men man skal jo være forsiktig med å håpe for mye Jeg har hatt vondt i korsryggen før hvis jeg har trent eller lignende, men er annerledes på en måte, og det har gått over etter en liten stund. Spennende da Du får oppdatere meg Jeg er bare på 7dpo, men er ikke helt sikker på når eggløsningen var, så kan jo være lenger eller kortere siden Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Har man symptomer så er hcgnivået høyt nok for at en test skal bli positiv, er den negativ så er man neppe gravid. Så ta en test. Anonymous poster hash: aebf4...7e5 1
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Har man symptomer så er hcgnivået høyt nok for at en test skal bli positiv, er den negativ så er man neppe gravid. Så ta en test. Anonymous poster hash: aebf4...7e5 Det er faktisk ikke riktig, for symtomer kan komme fra det sekundet det fester seg.. Å det kan det gjøre allerede 3dpo mens jeg nivået kan øke veldig treigt hos enkelte! Er ikke alle som får deg opp på test engang, men som må dra til legen for å bekrefte fordi alle testene har vært negative venninna mi var 3 mnd på vei da ho fant det ut.. Hennes tester var blenda hvite
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 ah da er det et lite håp da jo, men man skal jo være forsiktig med å håpe for mye Jeg har hatt vondt i korsryggen før hvis jeg har trent eller lignende, men er annerledes på en måte, og det har gått over etter en liten stund. Spennende da Du får oppdatere meg Jeg er bare på 7dpo, men er ikke helt sikker på når eggløsningen var, så kan jo være lenger eller kortere siden Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5 Det ska jeg gjøre veittu
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Det er faktisk ikke riktig, for symtomer kan komme fra det sekundet det fester seg.. Å det kan det gjøre allerede 3dpo mens jeg nivået kan øke veldig treigt hos enkelte! Er ikke alle som får deg opp på test engang, men som må dra til legen for å bekrefte fordi alle testene har vært negative venninna mi var 3 mnd på vei da ho fant det ut.. Hennes tester var blenda hvite Men hva tror du gir symptomer? Jo hcg! For at hcg skal gi symptomer så må det være litt, en test slår ut på 25-50 hcg, det er ingenting og gir sjelden noe særlig symptomer. Så om man har symptomer så vil også en test slå ut. Det at hcg ikke slår ut på en urinprøve sent er ikke vanlig. At egget fester seg 3 dpo skjer i så få tilfeller at det bør man ikke tenke på. Egget bruker normalt 7 dager på å nå ned til livmoren. Men å tolke symptomer som man ønsker er ikke uvanlig, men det vil ikke prøvere høre om. Jeg har selv vært ufrivillig barnløs og har innbilt meg utrolig mye og alle symptomer var der nesten hver mnd. Den gangen jeg var gravid så kjente jeg svært lite. Så for min del så var det innbilling/ønsketekning. Anonymous poster hash: 47183...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Det er faktisk ikke riktig, for symtomer kan komme fra det sekundet det fester seg.. Å det kan det gjøre allerede 3dpo mens jeg nivået kan øke veldig treigt hos enkelte! Er ikke alle som får deg opp på test engang, men som må dra til legen for å bekrefte fordi alle testene har vært negative venninna mi var 3 mnd på vei da ho fant det ut.. Hennes tester var blenda hvite Ja, venninna mi fikk vite for en måned siden at hun var gravid og ca. 5,5 måned på vei! Alle hennes tester viste negative og alle testene hos legen sa at hun ikke var gravid. En dag dro hun til legen pga hun kjente bevegelser i magen og de tok da ultralyd. Dette er jo ikke så altfor vanlig, men alt kan skje Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Men hva tror du gir symptomer? Jo hcg! For at hcg skal gi symptomer så må det være litt, en test slår ut på 25-50 hcg, det er ingenting og gir sjelden noe særlig symptomer. Så om man har symptomer så vil også en test slå ut. Det at hcg ikke slår ut på en urinprøve sent er ikke vanlig. At egget fester seg 3 dpo skjer i så få tilfeller at det bør man ikke tenke på. Egget bruker normalt 7 dager på å nå ned til livmoren. Men å tolke symptomer som man ønsker er ikke uvanlig, men det vil ikke prøvere høre om. Jeg har selv vært ufrivillig barnløs og har innbilt meg utrolig mye og alle symptomer var der nesten hver mnd. Den gangen jeg var gravid så kjente jeg svært lite. Så for min del så var det innbilling/ønsketekning. Anonymous poster hash: 47183...c9d Jeg er fullt klar over at alt kan bare være ønsketenkning, så derfor er jeg veldig forsiktig med forhåpninger Men noe er det med korsryggen, men det kan jo være alt annet enn graviditet også Anonymous poster hash: 2bcf4...6f5
Idaamor Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 Men hva tror du gir symptomer? Jo hcg! For at hcg skal gi symptomer så må det være litt, en test slår ut på 25-50 hcg, det er ingenting og gir sjelden noe særlig symptomer. Så om man har symptomer så vil også en test slå ut. Det at hcg ikke slår ut på en urinprøve sent er ikke vanlig. At egget fester seg 3 dpo skjer i så få tilfeller at det bør man ikke tenke på. Egget bruker normalt 7 dager på å nå ned til livmoren. Men å tolke symptomer som man ønsker er ikke uvanlig, men det vil ikke prøvere høre om. Jeg har selv vært ufrivillig barnløs og har innbilt meg utrolig mye og alle symptomer var der nesten hver mnd. Den gangen jeg var gravid så kjente jeg svært lite. Så for min del så var det innbilling/ønsketekning.Anonymous poster hash: 47183...c9d En test slår ikke ut det sekundet det er høg der.. Det kan være fryktelig lav hcg å likevel ha symtomer nettopp fordi det er hcg, men så lite at det ikke er non til å få en test At du er ulykkelig barnløs kan jo ha flere årsaker også forstår hva du mener, men jeg ekke den som sitter å kjenner etter symtomer jeg er heller ikke den som later som det er der bare for å ha noooe Men ja jeg skjønner hva du mener ja er mye hysteri i ny å ne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå