AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Nå er jeg midt oppi en situasjon flere ser ut til å ha vært i. Jeg har hatt litt kontakt med en fyr. Begge liker hverandre... Nå er det lenge siden vi har kunnet møtes. Vi har hatt litt kontakt på sms og Skype. Men en stund har det vært sånn at han spør om vi skal snakkes på skype, jeg sier ja, og så kan han ikke allikevel.. Og så sender vi litt sms, og så plutselig svarer han ikke før det har gått noen dager. Nå har jeg ikke kontaktet han på snart to uker. Nå skrev han på Skype at han drømte om meg i natt, lurer på hvordan jeg har det osv. Han skriver og at han har lyst til å besøke meg, men at han tror det kan bli vanskelig å få til. Det er han som driver og sier at han vil besøke meg.... Det er ikke jeg som maser liksom..... En gang sa han at det var en ting han aldri hadde prøvd før, som han ville gjøre sammen med meg. Så sa jeg at jeg ble gjerne med på det, jeg har gjort det før og gjør det av og til nå også. Så fikk jeg mld fra han "Jeg gjorde det alene.. Sorry for at jeg ikke ventet til du kunne være med..." og jeg bare.. :s ... Jeg gjorde den samme tingen samme dag, men på et annet sted. For meg er det ikke en big deal. Det var jo han som ville at jeg skulle være med på hans første gang. Hva er det han vil med dette? Han foreslår en ting, jeg "er med", og så blir det vanskelig for han å få til/ han gjør ting alene.... Ehh.... Jeg svarte etter 30 min hvordan det står til med meg, og spør hvordan han har det. Og så har det jaggu meg vært stille fra han etter det. Skrev til han for 20min siden.. Nå tenkte jeg endelig å spørre hva greia er med at han plutselig ikke svarer osv.... Hva bør jeg skrive hvis han svarer igjen snart? Tenkte også å si at om han vil besøke meg, så får han til det på et vis. Men så ble det stille før jeg rakk d.. Vil ikke skrive deen lange mld før jeg evt får svar nå...... Anonymous poster hash: ab7a1...5a3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Nå skrev jeg akkurat det jeg hadde på hjertet! "Vet du hva. Hvis du virkelig vil noe, så finner du en måte å få det til på. Hvis ikke, så finner du en unnskylding. Det folk faktisk gjør, betyr mye mer enn hva de sier at de vil gjøre." Så vet han det. Om han svarer eller ikke.. Makan ass! Jeg har fått til å gå i lenger og lenger tid uten å tenke på han, også smeller han til med en liten mld... Og jeg er så blandet i følelsene. Han er noe helt spesielt for meg... Men han forvirrer meg, så jeg må være forsiktig. Føler meg litt løftet nå, når jeg endelig hørte fra han. Samtidig som det er så tåpelig å bli litt glad av en liten sendt fjær, når det han skulle gjort er å snart stå på døra mi med en hel kråke! Anonymous poster hash: ab7a1...5a3 4
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 finnes garantert andre som er mer interessert i å bruke tid på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Ja, det er det allerede noen som gjør. Men jeg har ingen interesse av noen andre enn han her. Jeg prøver å slutte å tenke så mye på han, prøver å være laidback, og det har til en viss grad fungert. Nå gikk det nesten to uker uten kontakt. Jeg har prøvd å leve som jeg gjorde før jeg møtte han, og det går til en viss grad. Men jeg får ikke til å gi han opp helt. Skulle ønske han fikk til å komme hit nå, føles som at vi bare trenger et møte for å få ting mer på plass. Snakke ordentlig. Og så enten endre litt, så ting føles tryggere eller bare kutte hele greia. Anonymous poster hash: ab7a1...5a3
Gjest Pink.Pearls Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Hvis han oppfører seg slikt som det så er han ikke veldig interessert i deg. Han holder deg sikkert på gress. Move on 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Det hjelper ikke hvem du har interesse av når han ikke har interesse av deg.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Det hjelper ikke hvem du har interesse av når han ikke har interesse av deg. Det jeg mener er at så lenge følelsene mine er som de er, så er jeg ikke interessert i noen andre. Følelsene mine forsvinner jo ikke plutselig, selv om jeg ikke har hatt mye kontakt med han jeg liker i det siste. Så at andre viser meg interesse nå, hjelper ikke, når jeg ikke har interesse av dem. Føler i hvert fall at jeg har sagt det jeg følte for å si til han nå. Og jeg kommer ikke til å kontakte han igjen. Hvordan han svarer neste gang han skriver, har alt å si for om jeg svarer. Ser han helt bort i fra det jeg skrev, og bare lurer på hvordan det står til, at han savner meg og sånt.. Så er det ikke mer å snakke om. Holder han meg på vent, så håper jeg at han nå har innsett at han ikke kan det lenger. Anonymous poster hash: ab7a1...5a3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Hvor mye bekreftelse gir du han? Han skriver at han drømte om deg, du overser det og svarer bare på noe han spurte om. Han sier at vil besøke deg, og du legger til at det er ikke du som spør om han vil komme. Kanskje han håper på mer entusiasme fra deg? Eller føler han trenger seg på, og vil finne ut hva du mener ved å si det som han gjør. Og det han ville gjøre med deg, som sikkert var noe nytt og spennende for han, som han ville dele med deg.. Hvis du viser at du ikke synes det er en big deal og så stas, så tenker han kanskje at han like gjerne kan gjøre det uten deg da. At han blir skuffet over manglende entusiasme? Når han unnskylder seg, så virker det jo som at han vil hale frem en "Kjipt, jeg ville virkelig dele den første gangen din med deg!" mens du bare er careface. Du føler at du må trekke deg vekk fra han. Kanskje han føler han må trekke seg vekk fra deg. For utifra det du skriver, virker du iskald! Er ting litt som jeg beskriver er dette et slag i trynet hans, og han trekker seg sikkert enda mer tilbake: "Vet du hva. Hvis du virkelig vil noe, så finner du en måte å få det til på. Hvis ikke, så finner du en unnskylding. Det folk faktisk gjør, betyr mye mer enn hva de sier at de vil gjøre." Anonymous poster hash: b6502...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå