Gå til innhold

Pommes fritez med løkringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selges disse fra reklamen som går på tv nå?

Anonymous poster hash: e8367...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rema 1000 har løkringer og pomfri... de fleste butikker har vel det..

Skrevet

rema 1000 har løkringer og pomfri... de fleste butikker har vel det..

Den med begge deler oppi finner jeg ikke her. Men er en stund siden jeg har sett. Men bor på en liten plass jeg da :)

Skrevet

Den med begge deler oppi finner jeg ikke her. Men er en stund siden jeg har sett. Men bor på en liten plass jeg da :)

Åja med begge deler? Nei det har jeg ikke hørt om.. Uansett skal det stekes / frityrkokes i forskjellig lengde / varme, så er like greit å bare kjøpe det separert :)

Skrevet

Åja med begge deler? Nei det har jeg ikke hørt om.. Uansett skal det stekes / frityrkokes i forskjellig lengde / varme, så er like greit å bare kjøpe det separert :)

Skal det ? Tenkte det ville være så enkelt og greit at egge skulle inni på likt siden det blir blandet i posen. Men får se hva jeg finner evnt :)

Skrevet

Den posen du snakker om fant vi på Meny :) Du kan slenge alt i ovnen, det skal steke like lenge.

Skrevet (endret)

Skal det ? Tenkte det ville være så enkelt og greit at egge skulle inni på likt siden det blir blandet i posen. Men får se hva jeg finner evnt :)

Ja mener det. Når jeg prøvde å firtyrkoke løkringer på pomfri varme tok det evigheter å de var slaffsne.. Skrudde litt opp neste gang, vips 7 minutter å kjempe gode :)

Har ikke prøvd å lage i stekeovn.. men regner da med det :vetikke:

Endret av Frk.K
Skrevet

Ja mener det. Når jeg prøvde å firtyrkoke løkringer på pomfri varme tok det evigheter å de var slaffsne.. Skrudde litt opp neste gang, vips 7 minutter å kjempe gode :)

Har ikke prøvd å lage i stekeovn.. men regner da med det :vetikke:

Jeg lager kunnibstekovn. Fant posen på coop så skal prøve den senere :)

• Liker 1
Skrevet

Har sett den posen med begge deler i på Meny og Coop :)

Skrevet

Må du gi deg, alt i den posen skal i ovnen like lenge.

Jeg har kjøpt det på Meny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...