AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hvor selges disse fra reklamen som går på tv nå?Anonymous poster hash: e8367...09a
Frk.K Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 rema 1000 har løkringer og pomfri... de fleste butikker har vel det..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 rema 1000 har løkringer og pomfri... de fleste butikker har vel det.. Den med begge deler oppi finner jeg ikke her. Men er en stund siden jeg har sett. Men bor på en liten plass jeg da Anonymous poster hash: e8367...09a
Frk.K Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Den med begge deler oppi finner jeg ikke her. Men er en stund siden jeg har sett. Men bor på en liten plass jeg da Anonymous poster hash: e8367...09a Åja med begge deler? Nei det har jeg ikke hørt om.. Uansett skal det stekes / frityrkokes i forskjellig lengde / varme, så er like greit å bare kjøpe det separert
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Åja med begge deler? Nei det har jeg ikke hørt om.. Uansett skal det stekes / frityrkokes i forskjellig lengde / varme, så er like greit å bare kjøpe det separert Skal det ? Tenkte det ville være så enkelt og greit at egge skulle inni på likt siden det blir blandet i posen. Men får se hva jeg finner evnt Anonymous poster hash: e8367...09a
FruHudson Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Den posen du snakker om fant vi på Meny Du kan slenge alt i ovnen, det skal steke like lenge.
Frk.K Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 (endret) Skal det ? Tenkte det ville være så enkelt og greit at egge skulle inni på likt siden det blir blandet i posen. Men får se hva jeg finner evnt Anonymous poster hash: e8367...09a Ja mener det. Når jeg prøvde å firtyrkoke løkringer på pomfri varme tok det evigheter å de var slaffsne.. Skrudde litt opp neste gang, vips 7 minutter å kjempe gode Har ikke prøvd å lage i stekeovn.. men regner da med det Endret 13. september 2014 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Ja mener det. Når jeg prøvde å firtyrkoke løkringer på pomfri varme tok det evigheter å de var slaffsne.. Skrudde litt opp neste gang, vips 7 minutter å kjempe gode Har ikke prøvd å lage i stekeovn.. men regner da med det Jeg lager kunnibstekovn. Fant posen på coop så skal prøve den senere Anonymous poster hash: e8367...09a 1
Gjest _LilleMy Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Har sett den posen med begge deler i på Meny og Coop
Gjest Audiot Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Åja med begge deler? Nei det har jeg ikke hørt om.. Uansett skal det stekes / frityrkokes i forskjellig lengde / varme, så er like greit å bare kjøpe det separert Må du gi deg, alt i den posen skal i ovnen like lenge. Jeg har kjøpt det på Meny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå