AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Ekkel avis, det er så tydelig at de utnytter folk for penger. Det er ikke en nyhetsavis, en en ekkel tabloidavis, om skriver om "det som fenger". En kynisk avis som ikke nøler med å skrive om hva som helst - bare de tjener på det. ÆSJ. Flere som ikke liker VG?Anonymous poster hash: ac229...1b8 3
Gjest Silverstream Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Nei jeg elsker VG, er den avisa jeg leser mest av de store, etterfulgt av Dagbladet. Hilsen ei som var VG bud i 4 år.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Elsker VG! Spesielt lørdags-magasinet deres. Dagbladet har tapt seg veldig, spesielt etter de kuttet ut fredags-bilaget. Det var jo alltid ukas høydepunkt å lese sterke meninger! At det står mye piss i VG stemmer, men det er ikke kun VG det da. Anonymous poster hash: 27798...344
skrue Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har ikke kjøpt en VG-utgave på kanskje 15 år. Det samme med Dagbladet. Nettversjonen er jeg heller ikke innom regelmessig. Sirkus for folket.
Silfen Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Leser VG, DB, Aftenposten, BT, Ba, Huffington post, osv osv. På nett. Nyheter er nyheter. Noe seriøst, noe lett. Liker en god blanding av latter, tårevåte historier, aktuelle saker og i det hele tatt. Ser ikke noe galt i dt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Dagbladet er verst. Spesielt den evigvarende føljetongen de har på forsiden med saker som "du dør snart av hjerteinfarkt/kreft/ebola - her er de 10 faresignalene". Anonymous poster hash: cb16d...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå