Gjest Poirot Skrevet 12. juli 2004 #21 Skrevet 12. juli 2004 Veldedigheten hennes er også i og for seg festlig, hun forteller jo alltid HVOR MYE hun ga til det og det. Omtrent som om jeg skulle gått rundt og fortalt folk hvor mye jeg ga til TV-aksjonen. Synes det er litt påtatt, igrunnen. Synes ikke det gjør noe, jeg, i et land der mange vet lite om hvordan det er i fattige land og hvor de fleste øsnker å trekke seg ut av FN.
Gjest Pjusk Skrevet 12. juli 2004 #22 Skrevet 12. juli 2004 Synes Oprah er helt greit!! Synes ikke det virker som om hun manipulerer gjestene.
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2004 #23 Skrevet 12. juli 2004 Synes Oprah er helt greit!! Synes ikke det virker som om hun manipulerer gjestene. Nei, jeg syns heller ikke det virker slik når jeg ser på. Men mennesker som har vært med kan fortelle annet. Oprah gjør jo butikk på andres tragiske historier, jo mer tragisk jo bedre. Det er jo ikke noe vits i å ha med "medel Svensson" akkurat. Rent personlig syns jeg showet kan være morsomt, men syns hun er litt vel fokusert på hvor god venn hun er med ulike stjerner og syns egentlig ikke hun har noen spesielt god utstråling.
Gjest Pjusk Skrevet 12. juli 2004 #24 Skrevet 12. juli 2004 Nei, jeg syns heller ikke det virker slik når jeg ser på. Men mennesker som har vært med kan fortelle annet. Oprah gjør jo butikk på andres tragiske historier, jo mer tragisk jo bedre. Det er jo ikke noe vits i å ha med "medel Svensson" akkurat. Synes ikke nødvendigvis det er så mange tragiske historier... Men kanskje jeg bare har hatt "flaks" de få gangen jeg ser på. Synes de tar opp alt mulig: begavete barn, bøker (masse programmer om det), kjendis-intervjuer, utrolige historier, selvutvikling, idealister m.m. Rent personlig syns jeg showet kan være morsomt, men syns hun er litt vel fokusert på hvor god venn hun er med ulike stjerner og syns egentlig ikke hun har noen spesielt god utstråling. Er enig med at hun er nøye med å fortelle om hvor fantastisk gode venner hun er med endel av kjendisene. Men slik blir du vel kanskje enten du vil eller ei når du lever et jet set liv fylt med luksus, penger og kjendiser?
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2004 #25 Skrevet 12. juli 2004 Er enig med at hun er nøye med å fortelle om hvor fantastisk gode venner hun er med endel av kjendisene. Men slik blir du vel kanskje enten du vil eller ei når du lever et jet set liv fylt med luksus, penger og kjendiser? Jo kanskje.. Mens jeg derimot, som ikke lever et jetsetliv, må nøye meg med å skryte av sånne som deg :klem2:
~*Unni*~ Skrevet 12. juli 2004 #26 Skrevet 12. juli 2004 Enig. Det forundrer meg stadig hvordan folk UANSETT finner noe galt med andre. Ingen er feilfrie sier nå jeg :-? 1
Gjest Madam Felle Skrevet 12. juli 2004 #27 Skrevet 12. juli 2004 Syns Oprah er dyktig, men kunne vært spart for all den hylingen til publikum. Får jo vondt i ørene av mindre.
Gjest Pjusk Skrevet 13. juli 2004 #28 Skrevet 13. juli 2004 Jo kanskje.. Mens jeg derimot, som ikke lever et jetsetliv, må nøye meg med å skryte av sånne som deg :klem2: Det er vel ingen dårlig erstatning??
Laban Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #29 Skrevet 13. juli 2004 Oprahs ti bud 1)Jeg har alltid rett 2)Siden dette er mitt show, har jeg lov til å avbryte hele tiden, for å si min mening. Min mening er alltid den mest interessante, fordi jeg jo alltid har rett. 3)Suksess er ingenting verdt hvis du ikke samtidig har slitt med spiseproblemer, vanskelig oppvekst eller lignende. 4)Jeg er den perfekte venninne. 5)Man skal gi til de som er mindre heldige. Siden det er litt sårt å gi bort egne penger uten å få noenting igjen for dem, kan man høylydt annonsere summen man har donert på showet sitt. I tillegg er det veldig greit å starte fond eller andre veldedighetsorganisasjoner i eget navn. 6)Siden jeg var stygg som tenåring og nå er altfor opptatt til å ha sex, fordømmer jeg alle som våger å oppføre seg promiskuøst. Dette med unntak av filmstjerner/sangstjerner, som får lov til det fordi jeg er deres venninne. Jeg er jo tross alt den perfekte venninne. 7)Dersom du ikke er Meg eller filmstjerne/sangstjerne, bør livet ditt dreie seg om Meg, barn, perfekt hus og hage, kirke, matlaging, mannen din og moral i samfunnet. 8)For å leve det perfekte liv og oppfylle dine plikter til Meg, den perfekte venninne, er det viktig at du gjør som meg. Kjøp mitt Oprah-magasin, les bøkene jeg sier på showet mitt at du bør lese, og bruk produktene jeg anbefaler. Ikke tro på de som sier at jeg profitterer på dette. Det er selvsagt bare vås, jeg ønsker bare det beste for deg. Jeg er jo den perfekte venninne. 9)Jeg føler alltid med deg og vet nøyaktig hvordan du har det. Dette til tross for at jeg aldri har opplevd situasjoner tilsvarende deg i det hele tatt. Du må forstå at selv om jeg har viet hele mitt liv til min karriere og i grunnen ikke har sett så mye av livet etter jeg ble tyve, så har jeg en egen ”way with people” som gjør at jeg nærmest telepatisk kan sette meg inn i hva andre tenker. Eventuelt er jeg bare en sleip skuespiller. Uansett har jeg alltid rett, så hvilken rolle spiller det egentlig? 10)Forgud meg, slik jeg forguder meg selv.
Gjest Embla s Skrevet 13. juli 2004 #30 Skrevet 13. juli 2004 Er enig med at hun er nøye med å fortelle om hvor fantastisk gode venner hun er med endel av kjendisene. Men slik blir du vel kanskje enten du vil eller ei når du lever et jet set liv fylt med luksus' date=' penger og kjendiser?[/quote'] Jo kanskje.. Mens jeg derimot, som ikke lever et jetsetliv, må nøye meg med å skryte av sånne som deg :klem2: Det er vel ingen dårlig erstatning??
Gjest Pjusk Skrevet 13. juli 2004 #31 Skrevet 13. juli 2004 Næmmen i all verden, så hyggelig sagt!!! Og i like måte!! :klem2: (og nå ødelegger vi tråden... Unnskyld!)
pusla Skrevet 15. juli 2004 #33 Skrevet 15. juli 2004 Jeg likte Oprah veldig godt for noen år tilbake, men det jeg har sett av showet hennes i det siste synes jeg ikke har vært så bra. Synes hun har tapt seg veldig og blitt veldig opptatt av seg selv og av å være morsom og god venninne. Noen show er jo underholdende da, selvfølgelig. Særlig når han derre interiør-mannen er der, hva han nå en heter, han er en skikkelig go-bit :-) (sikkert homo, men kjekk er han iallefall).
Gjest pace Skrevet 17. juli 2004 #34 Skrevet 17. juli 2004 Syns Oprah er dyktig, men kunne vært spart for all den hylingen til publikum. Får jo vondt i ørene av mindre. Ja huff :-(
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2004 #35 Skrevet 17. juli 2004 Liker Oprah og gråter gjerne en skvett fra tid til annen. Egentlig er jeg nok en tåpelig, naiv amerikaner innerst inne... Skulle gjerne møtt den dama, fortalt min livshistorie, fått en klem og litt sympati og 10 000 mail fra amerikanere som vet akkurat hvordan jeg har det. Det hadde vært digg! Jeg er så egoistisk at jeg forjener litt medlidenhet noen ganger. Punktum. Men tross alt, uansett hva som blir sagt. Godeste Ricki Lake er det tåpeligste, wannabe-seriøst med wannabe- eksperter og "cheating dog" piss, i hele verden. Jeg blir så provosert når jeg ser det trynet hennes. "Ojoj, jeg er bare her for å hjelpe mennesker. Jajaja... Utroskap og sex tar jeg ikke opp for å tjene penger på uintelligente seere, nei det er fordi jeg helt sikkert hjelper disse menneskene. Jaja." GRR! Som jeg sier: TRÆILER TRÆSH program! Oprah er kul, den som er i mot, er en helt ok person h*n også! (Og jeg hadde litt for mye å si om denne saken, noe som vitner om at jeg snart må en tur til Dr. Phil og få hjelp med min "TV-addiction". This is going to be a changing day in your life. *peker på meg selv*) 1
Miss Violet Skrevet 22. mai 2011 #36 Skrevet 22. mai 2011 Dette var en gammmel tråd. Det jeg irriterer meg grønn på er når hun til stadighet avbryter gjestene sine. Det er sikkert mye på grunn av at hun har et skjema å følge og visse spørsmål som hun skal spørre, så hun får kanskje beskjed om å komme seg fort videre noe ganger. Men når det omhandler alvorlige teamer og gjestene som nesten er på gråten blir avbrutt kan jeg ikke annet enn å bli litt provosert. Men hat er et veldig sterkt ord, som jeg synes burde bli brukt ytterst sjelden. " Liker ikke" er et bedre ord. Hun har gjort veldig mye bra for andre. Sånne programmer er en million-industri, så mye handler om produktplassering og det å selge et produkt. Er veldig unig med Labans såkalte " ti bud" . Aner jeg en viss misunnelse? Eller det meningen at jeg skal le av det? Jeg er ikke superfan , og at hun prater såpass mye om religionen sin blir ofte litt for mye for meg. Men hun har tatt opp mange emner som mange ikke hart tørt og ta opp på riksdekkende tv. Spesielt på 80 tallet. Så hun er sikkert en flott person. Nå i det siste har tv-serien blitt mer ett produkt, enn en person/tv program så det er sikkert press fra sponsorer og produsenter til å levere et vist produkt. Jeg tror hun sikkert ser frem til " puste ut litt" fremover. Sykt gammel tråd, men jeg måtte bare kommentere.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #37 Skrevet 22. mai 2011 For en eks-prostituert så har hun gjort det rimelig godt for seg selv...
The Kitten Skrevet 22. mai 2011 #38 Skrevet 22. mai 2011 Jeg synes hun virker falsk, og jeg irriterer meg også over at hun til stadighet avbryter gjestene sine.
Gjest kaunis Skrevet 22. mai 2011 #39 Skrevet 22. mai 2011 Har sett på Oprah eitt par gongar :natti: Men digger Dr.Phil! Ojj, går Ricki Lake fortsatt??? Husker eg såg det ein gong for mange herrens år sidan, då var det ei dame som hadde to sønner med to brødre... Spesielt.
Miss Violet Skrevet 22. mai 2011 #40 Skrevet 22. mai 2011 For en eks-prostituert så har hun gjort det rimelig godt for seg selv... Kitty Kelley som skrev hennes uoffisielle biografi, beskrev at hun kalte seg for promiskuøs når hun var tenåring. Mye på grunn av at hun ble seksuelt misbrukt som barn. Og det kommer også frem i boken at Oprah kalte seg selv for prostituert pga. av promiskuøs oppførsel i tenårene. Det var første gangen jeg hadde hørt noen si det om henne, så jeg måtte finne bakgrunnen til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå