Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg helt alene i verden om å hate Oprah?

For det første irriterer jeg meg grønn over at hun alltid avbryter gjestene sine OG ekspertene sine for å snakke selv. Hva er vitsen med en ekspert på showet hvis hun bare skal overkjøre ham?

Jeg synes hun har en moralistisk pekefinger og er rask til å dømme, gir falsk sympati, og driver ufin markedsføring av sitt eget magasin og andre produkter...

Samtidig gir hun inntrykk av å være en down-to-earth person samtidig som hun viser bilder fra sitt garden-party med venninnene hvor alt er så perfekt som bare MENGDER av penger kan gjøre det.

Aaarg, hun provoserer meg slik! Prøver å la være å se det, men hun kommer alltid opp i samtaler med venninner osv...

Er jeg den eneste her i verden som hater Oprah?

(ah, det var godt å lufte sinnet litt!) :wink:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke trøste deg med å si at du ikke er alene ihvertfall....

Jeg digger henne!!!

Er ikke slavisk tilhenger, men det er noe ved dama som jeg synes veldig om.

Javel, hun bruker penger, det hadde jammen meg jeg også gjort :o Dama er søkkrik! Hun gir bort mye og bruker noe på å kose seg selv.

Hun har egne meninger...det plager ikke meg!

Markedsfører seg selv, jepp...god forretningssans!

nei, syns Oprah er rådyktig og fortjener all ære :wink:

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker henne også - hun har "a way with people" og jeg opplever henne som oppriktig i intervjuer og innslag.

At hun markedsfører sitt eget blad i sitt eget show syns jeg ikke er det minste merkelig... Dama er da ute etter å tjene penger!

• Liker 1
Gjest Frigg
Skrevet
For det første irriterer jeg meg grønn over at hun alltid avbryter gjestene sine OG ekspertene sine for å snakke selv. Hva er vitsen med en ekspert på showet hvis hun bare skal overkjøre ham?

Jeg synes hun har en moralistisk pekefinger og er rask til å dømme, gir falsk sympati, og driver ufin markedsføring av sitt eget magasin og andre produkter...

:klappe:

Flott, da er jeg ikke alene om å ha denne oppfatningen av damen! Kunne ikke sagt det bedre selv.

I begynnelsen synes jeg hun var et flott forbildet for talk-show, men etter at hun har holdt på i så mange år, og har stort sett snakket om det som går an å snakke om i beste sendetid i usa, så har programmet gått fra fantastisk til fantastisk dårlig.

Skjønner ikke at folk orker være med i programmet, det er jo hun som står for all snakkingen.

:ler: Bare se på Letterman, når de to karene leser utskrifter fra Oprah-show, da hører man virkelig hvor idiotisk samtalene blir.

Skrevet

Syns ikke Letteman skal sette standaren for hva som er lavmål akkurat... Morsom fyr, men det er også alt!!

Gjest Phair
Skrevet

Jeg finner henne til tider skremmende jeg. Karisma trenger ikke alltid være forbundet med noe positivt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker Oprah veldig godt, men synes showene de siste årene er preget av mer og mer reklame ("when we come back..." :-x hele tiden).

Jeg liker veldig godt David Letterman og hans harselering av både Oprah, Bush og andre :ler:

Ellers kan jeg styre meg for am. talkshow

Skrevet
Jeg liker henne også - hun har "a way with people" og jeg opplever henne som oppriktig i intervjuer og innslag.

At hun markedsfører sitt eget blad i sitt eget show syns jeg ikke er det minste merkelig... Dama er da ute etter å tjene penger!

Enig.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg liker Oprah. Hun har ikke glemt hvordan det er å ikke være milliardær. Men programmene er kjedeligere nå enn før synes jeg.

Det som irriterer meg er alle damene på showet som skriker så fælt, særlig hvis de får noe.

• Liker 1
Skrevet

Det som irriterer meg er alle damene på showet som skriker så fælt, særlig hvis de får noe.

Godt poeng! Det blir innmari slitsomt i lengden....

• Liker 1
Skrevet

Liker henne jeg også! Men enig i at programmene var bedre før! Og de hylende damene i publikum kunne jeg klart meg ute!

-Charmina :wink:

• Liker 1
Skrevet
Er jeg helt alene i verden om å hate Oprah?

Du er ikke alene.

:trøste:

:hoppe:

Skrevet

Jeg er ikke så stor fan av henne, men så er jeg egentlig ikke noe glad i talk-show generelt.

MEN - jeg setter meg heller ned og ser på et show med Operah enn med Ricky!!

Skrevet
Kan ikke trøste deg med å si at du ikke er alene ihvertfall....

Jeg digger henne!!!

Er ikke slavisk tilhenger, men det er noe ved dama som jeg synes veldig om.

Javel, hun bruker penger, det hadde jammen meg jeg også gjort :o Dama er søkkrik! Hun gir bort mye og bruker noe på å kose seg selv.

Hun har egne meninger...det plager ikke meg!

Markedsfører seg selv, jepp...god forretningssans!

nei, syns Oprah er rådyktig og fortjener all ære :wink:

Enig :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sansen for Oprah og Dr.Phil, men jeg er ganske stor motstander av Ricki Lake !

Gjest Coolaid
Skrevet

Er jeg den eneste her i verden som hater Oprah?  

(ah, det var godt å lufte sinnet litt!) :wink:

Vel Laban, strekker du deg ikke litt vel langt her......hate?..... Men er enig i mye av det du skriver...hun lever i en helt annen verden enn folk flest. Det skinner veldig igjennom at hun har mistet begrepet om de virkelige verdiene i livet..........
Skrevet

Jeg elsker å se på Oprah!

Hun har hatt en røff oppvekst og strevd for å komme dit hun er i dag!!! Hun er en dyktig kvinne med mange erfaringer som hun kan dele med andre.

Hun har en del penger men hun gir bort utrolig mye til veldedighet, men det er klart hun bruker en del på seg selv .(det hadde vel alle gjort hvis man var rik)

Mye misunnelse blant folk! :kul:

• Liker 1
Gjest Poirot
Skrevet

hun lever i en helt annen verden enn folk flest. Det skinner veldig igjennom at hun har mistet begrepet om de virkelige verdiene i livet..........

Har hun?

Synes hun virekr nede på jorda, jeg, i tillegg til at hun driver med veldedighet.

• Liker 1
Gjest Embla s
Skrevet

Leste en kritisk artikkel om diverse talkshow i et amerikansk psykologi-tidskrift en gang. Det var ganske skremmende lesning. For mange (amerikanere?) er det å komme på tv og få sine 15 minutter fame, noe av det største, og folk går med på/gjør utrolige ting for å realisere dette. Om Ophra (og de andre sikkert) sto det at hun virkelig kan la folk få gjennomgå i reklamepausene hvis historiene ikke er tragiske nok, og hun (og andre?) påvirker gjestene til å fortelle ting de ofte angrer på etterpå. Ser ikke helt verdien av å gjøre show av andres missærer, tror endel føler det som mental voldtekt i ettertid. Ting blir jo ikke bedre etter å ha åpnet sjelen sin for Ophra (og resten av verden) :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...