AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Har et problem på Netflix jeg ikke vet hva kommer av. Jeg bruker for tiden en Google Chromebook etter at Macen min krasjet, midlertidig. Når jeg er innlogget på Netflix kan jeg velge en hvilken som helst tittel på forsiden, blant filmer/serier som er anbefalt for meg eller ligger under de ulike kategoriene. Fungerer fint. Men dersom jeg går til "search" og leter etter en skuespiller eller en film og velger den derfra, kan jeg ikke se den. F.eks. jeg taster inn "Kevin Costner", får opp resultater og velger en av hans filmer. Da får jeg opp en beskjed om at jeg må sjekke om pcen min er kompatibel og at Netflix fungerer på den. Programvaren min er selvsagt god nok, jeg kan se alt annet. Med andre ord får jeg KUN se ting som ligger på forsiden, ikke lete frem titler selv! Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 466e0...3f7
Soyli Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Har opplevd det selv, aner ikke hvorfor - men alt fungerer på iphone/ipad, så det er der jeg ser ting på netflix fra nå av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå