bonsaijenta Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg tømmer skapet mitt for designerklær, sko og vesker, samt en brudekjole. Hvor kan jeg selge dette unna? Hittil har jeg lagt ut annonser på finn, men får så mange useriøse henvendelser derfra. Det er merker som Marc Jacobs, Chanel, Jimmy Choo, Diane von Furstenberg og en Michael Kors (hamilton) samt noen vintageskatter. Facebook er uaktuelt, for da vil bekjente mase om å kjøpe disse til gi-bort pris. Og for å slippe kommentarer som "svi av tusenlapper for en veske eller sko enn å gi penger til sultne barn i afrika" Tips mottas med takk!
ashera Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg har solgt endel på både på finn.no og bazar.no med godt resultat. Vet også at mange bruker trendsales.no - det har jeg ikke testet. 1
lepetite Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 I tillegg til de som er nevnt over finnes bloppis.no Trendsales har jeg selv brukt en del, både for kjøp og salg. Synes det er bra, mer spesialisert enn finn. Men forbered deg på pruting. I tilegg er mange av kjøperne fra Danmark, så du må være villig til å sende dit. Jeg har alltid fått solgt mine designerplagg på finn.no. Men lønner seg å ha litt tålmodighet og luke ut de som bare tar kontakt for å kaste bort tiden din.
Gjest _LilleMy Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Bloppis.no? Har fått mer seriøse henvendelser der enn finn Vet også om trendsales, men det har jeg ikke prøvd selv. Ellers har du jo alle de kjøp- og salg gruppene på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå