AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har hold på med en dame i noen uker nå. Jeg har fått følelser for henne og det virker som hun har fått følelser for meg, både ut ifra hva hun har sagt og hvordan hun oppfører seg mot meg. Jeg ønsker et forhold med henne, men hun sier hun ikke er klar pga andre ting som ikke har noe med meg å gjøre. Hun sier også at hun kan se for seg et forhold med meg på sikt og at det ikke nødvendigvis trenger å ta så lang tid. Vi har forsøkt å bare være venner, men hver eneste gang så utvikler det seg til at vi behandler hverandre som om vi er i et forhold, før hun tilslutt får panikk og trekker seg unna en periode. Det har skjedd 2 ganger nå og jeg begynner å bli lei, samtidig liker jeg jo henne veldig godt.. Hvor lenge skal jeg finne meg i dette egentlig? Føler jeg blir brukt til de grader akkurat nå... Anonymous poster hash: 843a3...b81
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Så lenge du ønsker et forhold må du gi det den tid det trenger. Men kan jo hende det tar så lang tid at du ikke lenger ønsker det, da kan du revurdere. Men man kan jo ikke presse gjennom et forhold, så da er det bare å vente. Anonymous poster hash: 33285...4d4
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Hvis hun ikke kan komme deg i møte så får du finne på noe annet. Er da nok av andre jenter å flørte med der ute.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Stusser over tidsperspektivet. Du sier hun har trukket seg unna i to perioder. Samtidig har dere bare datet i noen uker?Anonymous poster hash: 0d258...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg kjenner meg veldig igjen i denne jenta. Og hvis dere bare har holdt på i noen uker, synes jeg dere bør gi det tid. Dere kjenner jo ikke hverandre såå godt ennå. Hvis hun hopper i dette, uten å bruke tid (trenger ikke være snakk om lang tid) kan det gå skeis. Å oppføre seg som venner med han jeg liker, fungerer ikke helt for meg heller. Fra starten oppførte vi oss som at vi sammen, jeg fikk panikk og trakk meg tilbake. Men vi snakket om hvordan ting måtte være. Så nå er vi ganske kjæresteaktige, men uten at det er så intenst. Føler meg bare mer og mer klar, så vi blir nok kjærester snart. Anonymous poster hash: 10262...080 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Var vel det som var problemet her også, at ting gikk så fort frem. Var kanskje mest min feil, men hun sa eller gjorde ikke noe før hun plutselig over natta begynte å trekke seg unna fordi hun følte det ble litt mye. Anonymous poster hash: 843a3...b81
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Noen bruker jo lenger tid enn andre. Jeg er en av de "treige" Spørs jo litt hvor lang tid du er villig til å vente selv. Hvor lenge er lenge, liksom? Hvor lenge har folk ventet?Anonymous poster hash: 188c3...f59
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Var vel det som var problemet her også, at ting gikk så fort frem. Var kanskje mest min feil, men hun sa eller gjorde ikke noe før hun plutselig over natta begynte å trekke seg unna fordi hun følte det ble litt mye. Det skal en skyhøy dose selvdisiplin til, for å motstå en man virkelig liker. Da går det fort litt for langt, og så trekker man seg brått tilbake. Anonymous poster hash: 9755b...b80
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Jeg kunne ventet lenge på henne, men hun gir jo ingen som helst garanti for at det blir noe seinere heller. Det som gjør meg usikker.. Er ikke det at jeg har behov for andre jenter, men dette vinglete opplegget begynner å bli en belastning. Får se hva hun har å si når jeg hører fra henne igjen, gidder ikke kontakte henne når det var hun som foreslo og ta en liten pause for å kjenne på ting.. Anonymous poster hash: 843a3...b81
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Men har du spurt hvorfor hun trekker seg unna? Har hun nylig vært i et forhold, og kanskje ikke er ferdig med eksen? Har du sagt ting, f.eks vært for fremtidsrettet for tidlig, som har gjort at panikken oppsto? For min del er (beklager å måtte si det) panikk et dårlig tegn, og et tegn på at forholdet ikke er riktig for meg, fikk jeg nylig erfare. Dessverre prøvde jeg altfor hardt å finne ut av ting, altfor lenge, og endte opp med å såre han skikkelig Men dette er MIN erfaring, så klart kan ting være annerledes for dere. Folk er ulike. Anonymous poster hash: 0cfb8...9e5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Dere kjenner jo ikke hverandre så godt.. Såklart kan hun ikke garantere noe. Se på det som en bra ting at hun ikke kaster seg ut i det uten å være helt klar, og hun er ærlig mot deg. Vil du ikke vente, må du bare si det til henne. Så får dere evt. bare se hvordan ting ligger an når hun er mer klar. Kanskje begynne å date da? Anonymous poster hash: 10262...080 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Hun sier at jeg er en bra kar, med solide fremtidsutsikter, at hun synes jeg er kjekk og at hun er tiltrukket av meg. At vi har det supert sammen og at vi kunne hatt noe sammen, men at hun ikke er klar, at hun er redd for noe nytt og ikke psykisk klar for de nedturene et forhold medfører seg. Hun sier også det at hun ikke vil knytte seg før hun er klar selv at hun ser for seg en trygg fremtid og at ting er stabilt. Hun er også redd for min manglende erfaring når det kommer til forhold og samboerskap. Så da tror jeg at jeg sier takk for megAnonymous poster hash: 843a3...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå