AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har hold på med en dame i noen uker nå. Jeg har fått følelser for henne og det virker som hun har fått følelser for meg, både ut ifra hva hun har sagt og hvordan hun oppfører seg mot meg. Jeg ønsker et forhold med henne, men hun sier hun ikke er klar pga andre ting som ikke har noe med meg å gjøre. Hun sier også at hun kan se for seg et forhold med meg på sikt og at det ikke nødvendigvis trenger å ta så lang tid. Vi har forsøkt å bare være venner, men hver eneste gang så utvikler det seg til at vi behandler hverandre som om vi er i et forhold, før hun tilslutt får panikk og trekker seg unna en periode. Det har skjedd 2 ganger nå og jeg begynner å bli lei, samtidig liker jeg jo henne veldig godt.. Hvor lenge skal jeg finne meg i dette egentlig? Føler jeg blir brukt til de grader akkurat nå... Anonymous poster hash: 843a3...b81
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Kjenner meg igjen i denne situasjonen... For min del var det snakk om at jeg ikke var klar for et nytt forhold, på grunn av eksen. Jeg ville latt henne ta litt "styringen" og initiativ til videre kontakt. Å vente på at noe skal skje, samtidig som en blir dyttet vekk er ikke en god følelse... Hun vil, men det kan ligge noe bak som gjør at hun ikke tør. Anonymous poster hash: 997d4...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå