AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Og vi har bare vært sammen i 6 uker. Det er så mye rart som kommer frem nå den siste tida.. Så jeg har noen spørsmål til dere: 1. Er det normalt at en person går på do (bommelom!!) minimum 5 ganger i løpet av en dag, og ubeskjemmet lager lyder der inne i hytt og pine?? Det plasker og fjerter og så videre... Jeg hater det... 2. Han er 42 år og fremstår etterhvert ganske barnslig.. For eksempel kaller han alle kjendiser ved kallenavn ala Skalleper (Aksel Hennie), Joda Takk Somspør (Jonas Gahr Støre), Homse-Geir (Blomster-Finn),Boobie Meister osv.. Overhode ikke morsomt... Og ofte snakker han nedsettende og bittert om andre (som aldri har gjort han noen ting) 3. Hvor mye kroppslige lyder synes dere man bør tåle fra en partner? Jeg er generelt ikke så veldig sensitiv, men akkurat på dette området sliter jeg. Det har aldri vært et problem med tidligere kjærester, har ikke vært så mye "lyder".. Her er det hosting, brekker seg (når han pusser tenner), harking, smatting, snøfting,hikking, høylytt snyting, promping, raping over en lav sko... Disse tingene inkl diverse annet, gjør at jeg litt etter litt mister tiltrekningen jeg hadde mot han i starten.. Handler ikke om at jeg ikke tåler at man er menneskelig... Men dette er så i overkant av normalen i mine øyne.. Så nå lurer jeg på hva dere hadde tenkt om kjæresten deres holdt på sånn??? Anonymous poster hash: 1036e...d09 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hørtes vel mye ut ja, lydmessig og ikke mins bommelom, 5 ganger om dagen er absolutt ikke normalt. Anonymous poster hash: 1c115...91e 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Når du begynner å irritere deg over slike små ting... ja da er følelsene borte. Du vet når du misliker noen, så ender det opp med at du rett og slett hater hvordan personen snakker, blunker, går, skriver osv. ALT ved den person irriterer deg. Ja sånn har det nok blitt for deg. Eller så er du bare en veldig pirkete person. Anonymous poster hash: 17a5d...a74 4
Gjest BettyBoop Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Hørtes vel mye ut ja, lydmessig og ikke mins bommelom, 5 ganger om dagen er absolutt ikke normalt.Anonymous poster hash: 1c115...91e 1. Høres ut som han har magasjau
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Man må jo se selv hva man tåler. Om dere har vært sammen i bare seks uker og du allerede kjenner at du ikke tåler disse tingene lurer jeg på hvordan du vil tåle det om to år. Selv ville jeg ikke tålt det der, og det ville nok vært over ganske fort. Spesielt at han snakker nedsettende om folk, det er svært lite tiltrekkende. Og kallenavn på kjendiser? Det er ikke greit når man er over 14. Anonymous poster hash: 142c9...a76 4
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor ble du ilag med den her fyren i første omgang? 3
kattaa Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 For meg ville det vært en dealbreaker. Kunne aldri vært sammen med noen som irriterer meg mye og ofte. 3
Ramona Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Høres veldig usjarmerende ut. Håper de positive egenskapene veier opp.
umwar Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Basert kun på det du trekker frem her, syns jeg han virker utrolig usjarmerende og litt ekkel! Og muligens en mann med tarmproblem? Å kalle folk nedlatende kallenavn er barnslig, og noe voksne bør holde seg for gode til. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor ble du ilag med den her fyren i første omgang? Pga av alle de positive sidene hans, alt dette her kom jo ikke frem de første ukene hvor vi ikke var så mye sammen over lengre tid.. Datingfasen liksom.. Nå sover han jo over flere dager i strekk og da kommer det frem.. Tror ikke jeg orker dette i lengden, synes det er turnoff... Anonymous poster hash: 1036e...d09 3
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Pga av alle de positive sidene hans, alt dette her kom jo ikke frem de første ukene hvor vi ikke var så mye sammen over lengre tid.. Datingfasen liksom.. Nå sover han jo over flere dager i strekk og da kommer det frem.. Tror ikke jeg orker dette i lengden, synes det er turnoff... Anonymous poster hash: 1036e...d09 Vel, så gjør ham en tjeneste og slå opp.
Gjest Haaploes Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Vel, så gjør ham en tjeneste og slå opp. Amen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Amen. Jeg vurderer det jo, men prøver som sagt å finne ut om det er jeg som er for sensitiv, eller om det er han det er noe galt med. Jeg ønsker jo å gi han en sjangs! Men orker ikke mere do-lyder tror jeg.. Æsj Anonymous poster hash: 1036e...d09
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 ... For eksempel kaller han alle kjendiser ved kallenavn ala Skalleper (Aksel Hennie), Joda Takk Somspør (Jonas Gahr Støre), Homse-Geir (Blomster-Finn),Boobie Meister osv.. ... Anonymous poster hash: 1036e...d09 Synes det der var litt morsomt jeg... Anonymous poster hash: cbcf1...363 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Synes det der var litt morsomt jeg... Anonymous poster hash: cbcf1...363 Var morsomt de første 3 gangene, men når han sier "Næmmen er det Homse-Geir???" for 58.gang, da er det ikke så gøy lenger... Anonymous poster hash: 1036e...d09 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Var morsomt de første 3 gangene, men når han sier "Næmmen er det Homse-Geir???" for 58.gang, da er det ikke så gøy lenger... Anonymous poster hash: 1036e...d09 Har du prøvd å ta opp dette med han? Ang lyder og dobesøk kan du f eks si at du syntes det er ekkelt når han promper mye foran deg, prøve å ta opp at du syntes det blir litt mye.. Men ærlig talt tror jeg neppe dette ser lovende ut, når det er så mange irritasjonsmomenter og turn off ting som skjer, det kommer til å ende opp med at du mister helt den seksuelle lysten og trekker deg mer og mer bort tror jeg, det er min erfaring med en eks som var sånn. Anonymous poster hash: c216d...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Når du begynner å irritere deg over slike små ting... ja da er følelsene borte. Du vet når du misliker noen, så ender det opp med at du rett og slett hater hvordan personen snakker, blunker, går, skriver osv. ALT ved den person irriterer deg. Ja sånn har det nok blitt for deg. Eller så er du bare en veldig pirkete person. :o Pirkete? Hun ramser jo opp masse greier som er helt bak mål. Det med at han driter mye bør han skjekke ut hos lege. Masse harking, raping, fjerting osv er ekkelt. Anonymous poster hash: 1add4...d04 2
Gjest Eurodice Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Det hadde blitt ganske kontant klartekst fra min side og deretter farvel. Han virker mindre begavet, synes jeg. 2
Gjest Hummels Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 (endret) Han bør komme seg til legen og få noe mot den magen sin! Si i fra til han at han må oppføre seg mer. Endret 13. september 2014 av Baby_Blue
got2go Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Skjønner deg godt jeg ta. Hadde vært giga turnoff for meg også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå