AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hallo alle. I dag ringte jeg daten min og sa at jeg ønsket å kutte ut kontakten fordi jeg var redd for at følelsene mine for han skulle bli enda sterkere enn hva det allerede er. Har det ikke så bra nå. Årsaken er litt privat, så jeg ønsker ikke gå inn på det, men han er ung og vil være fri nå og det skjønner jeg jo, så vi er uansett ikke ute etter det samme heller. Han synes det var litt kjipt og sa at han håpet at jeg ville se han igjen i fremtiden. Hvorfor sier han dette? Betyr det at han liker meg? Har vært i forhold i mange år, og ble slutt for ett år siden, så er helt ny i dette datinggreiene. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
kattaa Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Du må nesten spørre hva han mener. Kan være alt fra at han er veldig interessert og håper at du skifter mening i nær framtid, til at han ønsker å ha kontakt i form av vennskap men tenker det blir for vanskelig nå. Eller så kan det bare være en hyggelig ting å si for å vise at det er "no hard feelings".
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Du må nesten spørre hva han mener. Kan være alt fra at han er veldig interessert og håper at du skifter mening i nær framtid, til at han ønsker å ha kontakt i form av vennskap men tenker det blir for vanskelig nå. Eller så kan det bare være en hyggelig ting å si for å vise at det er "no hard feelings". TS her. Ja, det kan jo være flere grunner… hva er det egentlig med oss jenter og overtolking? Forresten, så har han sagt tidligere at han håper han ikke må vente flere år på meg. Skjønner ikke bæret av hva han egentlig vil når han ikke er ute etter forhold. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Spiller det noen rolle? Han vil ikke ha et forhold, ikke du heller og du kutter kontakten. Ofte sier man ting som at man kan bli venner, kanskje sees en gang osv. for å lette på trykket. Du kutter kontakten som du allerede sa og går videre. Anonymous poster hash: ec9b6...d89 4
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 (endret) Folk sier mye rart hele tiden. Endret 13. september 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Kvinnfolk! Ikke rart at man blir forvirret til tider. Bruk tiden på noe bedre enn å analysere, du vil ikke ha forhold, og han vil heller ikke ha forhold. Hva er det å lure på? Anonymous poster hash: 127ec...bd3
Pinkee Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Er vel det samme som når man sier "sees" til folk man vet at det er minimal sjanse for å treffe igjen. Eller for å overforklare, han liker deg såpass at han vil synes det er hyggelig om dere tilfeldig møter hverandre på gaten om 2 år.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror egentlig ikke at han sa det bare for å si det, fordi han er en VELDIG ærlig og ordentlig type. Vi skulle møtes om noen uker igjen å finne på noe, og han spurte flere ganger hva jeg hadde lyst til å gjøre, når det passet for meg osv… men det spiller vel ingen rolle uansett. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
kattaa Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 ..hva er det egentlig med oss jenter og overtolking? Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Ingenting. Overtolking er ikke forbeholdt mennesker med innovertiss... Sliter man med at man tolker ting for mye så får man bli flinkere til å kommunisere. Rett og slett spørre hva som menes. Overtolking er energitappende og bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror egentlig ikke at han sa det bare for å si det, fordi han er en VELDIG ærlig og ordentlig type. Vi skulle møtes om noen uker igjen å finne på noe, og han spurte flere ganger hva jeg hadde lyst til å gjøre, når det passet for meg osv… men det spiller vel ingen rolle uansett. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Dersom du kutter kontakten så kutter du kontakten og dere skal ikke "finne på noe". Hold ditt ord, og si at det er best om dere har null kontakt. Anonymous poster hash: ec9b6...d89
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Dersom du kutter kontakten så kutter du kontakten og dere skal ikke "finne på noe". Hold ditt ord, og si at det er best om dere har null kontakt. Anonymous poster hash: ec9b6...d89 Skjønner det. Avtalen var lagd før jeg ringte han. Står for det jeg sier selvsagt. Kan heller ta opp kontakten igjen senere når ting faller litt mer på plass, og timingen er bedre da. TS Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Han syns du var grei å henge med og å feie over, men ikke mer enn det. han håper du kommer krypende så han får tafset litt til på deg før han finner ei å få barn med. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Han syns du var grei å henge med og å feie over, men ikke mer enn det. han håper du kommer krypende så han får tafset litt til på deg før han finner ei å få barn med. Hvorfor er du så bitter da? Frister å bare skrive bitterpikk til deg, men skal være snill og droppe det. Vi har ikke hatt sex. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Skjønner det. Avtalen var lagd før jeg ringte han. Står for det jeg sier selvsagt. Kan heller ta opp kontakten igjen senere når ting faller litt mer på plass, og timingen er bedre da. TS Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Hold det klart for ham at dere ikke har noen kontakt og at du ikke vil få meldinger fra ham. Hvis ikke sender han meldinger fordi han vet du er svak, du begynner å analysere igjen og er tilbake der du startet. Skriv "Jeg vil gjerne komme videre med livet og ser det best at vi ikke har noe kontakt overhodet. Det håper jeg du respekterer". Og så slett fra sosialt media. Anonymous poster hash: ec9b6...d89
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor er du så bitter da? Frister å bare skrive bitterpikk til deg, men skal være snill og droppe det. Vi har ikke hatt sex. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Hvis dere ikke har pult så sa han det fordi han håper du vil holde han med selskap uten å måtte skylde deg noe. Hadde han virkelig ønsket å ha deg i livet sitt så hadde han sagt det. Uansett så er svaret at du ikke er den viktigste personen i hans liv. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Hallo alle. I dag ringte jeg daten min og sa at jeg ønsket å kutte ut kontakten fordi jeg var redd for at følelsene mine for han skulle bli enda sterkere enn hva det allerede er. Har det ikke så bra nå. Årsaken er litt privat, så jeg ønsker ikke gå inn på det, men han er ung og vil være fri nå og det skjønner jeg jo, så vi er uansett ikke ute etter det samme heller. Han synes det var litt kjipt og sa at han håpet at jeg ville se han igjen i fremtiden. Hvorfor sier han dette? Betyr det at han liker meg? Har vært i forhold i mange år, og ble slutt for ett år siden, så er helt ny i dette datinggreiene. Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Syns det er så patetisk at noen sier de bryter kontakten fordi de ikke vil ha dypere følelser enn det de har. Det du og de som skriver sånt vil,er vel å legge litt press på den dere dater? Håpe at de føler nok til at de ikke vil kutte helt?Hvorfor informere om disse "sterke"følelsene når du vet at han ikke vil ha noe seriøst? Og ikke kom med at du "bare"ville være ærlig?Analyser heller hvorfor du skrev det.Du trenger ikke analysere hans svar. Han sa det for å være høflig,eller grei. Og at han ikke har noe i mot deg. Så enkelt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Syns det er så patetisk at noen sier de bryter kontakten fordi de ikke vil ha dypere følelser enn det de har. Det du og de som skriver sånt vil,er vel å legge litt press på den dere dater? Håpe at de føler nok til at de ikke vil kutte helt? Hvorfor informere om disse "sterke"følelsene når du vet at han ikke vil ha noe seriøst? Og ikke kom med at du "bare"ville være ærlig? Analyser heller hvorfor du skrev det. Du trenger ikke analysere hans svar. Han sa det for å være høflig,eller grei. Og at han ikke har noe i mot deg. Så enkelt. Okeeeeei... Anonymous poster hash: 96bd3...8b1
Gjest Minesveiper Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Han liker sikkert å være med deg, men ønsker ikke forhold. Ville ikke pint meg lengre med å tolke det ene og det andre. Gå videre.
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 Okeeeeei...Anonymous poster hash: 96bd3...8b1 Fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg kanskje var litt krass...så får ihvertfall ønske deg lykke til med en ny du vil treffe. Ikke analyser så mye,for i visse "analyser"har vi en tendens til å blande inn det vi ønsker eller vil skal være. Som regel er gutter/menn litt mindre kryptiske enn oss :-)Lykke til!
Gjest Whitestripes Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Syns det er så patetisk at noen sier de bryter kontakten fordi de ikke vil ha dypere følelser enn det de har. Det du og de som skriver sånt vil,er vel å legge litt press på den dere dater? Håpe at de føler nok til at de ikke vil kutte helt? Hvorfor informere om disse "sterke"følelsene når du vet at han ikke vil ha noe seriøst? Og ikke kom med at du "bare"ville være ærlig? Analyser heller hvorfor du skrev det. Du trenger ikke analysere hans svar. Han sa det for å være høflig,eller grei. Og at han ikke har noe i mot deg. Så enkelt. Enig med deg. Hvorfor i all verden ringe en date å si at man vil kutte kontakten, når den andre har vært klar på at han ikke ønsker noe forhold? Da driver man et slags spill, og tester hvordan den andre vil reagere. Underbevisst gjør man det fordi man ønsker at daten da vil "få opp øynene" og angre seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå