AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hei! Jeg er på desperat leting etter en film jeg så i sommer, som ikke klarer å komme på hva heter. Husker ikke en gang skuespillerne, noe som gjør det enda vanskeligere. har prøvd google uten hell. Kanskje dere kan hjelpe meg? Det handler om en kvinne som er i et dårlig forhold, og bestemmer seg for å stikke av. Så hu setter seg på en buss og flytter til et nytt sted. Her har hun tenkt å starte et nytt liv, i ro og fred. Hun kjøper et gammelt hus, får jobb på en gård eller noe sånt, og blir jo selvfølgelig forelsket i en som bor der. Han jobber i en typ dagligvarebutikk/kiosk, og ja.. De blir etterhvert sammen, og han har to unger fra før (tror jeg). En jente og en gutt. (hun jenta er helt adorable). Også skjer det mye greier, og til slutt så kommer exen hennes til dette stede for å finne hun. hjelpe meg, er rævva på å forklare. men jeg husker ikke alle detaljer heller, så det ble litt vanskelig. haha. men er det noen som har noen ide på hvilken film det er jeg mener? Mååååå vite det!! hehe sjanger: drama. tror jeg. Anonymous poster hash: bd063...308
Gjest Pheel Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Ny film? Hørtes ut som "Safe Haven" isåfall: Ikke sett filmen selv forøvrig, men sett traileren tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jaaaa det er den! lett meg ihjeeel etter å finne den igjen! åååh tusen takk!!! :D made my day, haha! - TS Og ja, SE DEN! Anonymous poster hash: bd063...308
Gjest Pheel Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Bare hyggelig. Burde kanskje få sett den selv, ja, vet om flere som har sagt at den er bra.
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Kunnskapsrike forumfolk er gode å ha!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Jeg har ikke sett Safe haven, men utifra beskrivelsen minner den kanskje litt om "Sleeping with the enemy" med Julia Roberts, som jeg liker godt. Kanskje du vil like den og? Tips om flere lignende farger? Anonymous poster hash: 481e1...82e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Ja, den hørtes bra ut! Kanskje jeg skal se den i kveld :D skal si fra om jeg kommer på noen lignende filmer. står litt stille akkuratt nå. Takk for tips :D - TS Anonymous poster hash: bd063...308
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Haha, farger.. mente filmer... Anonymous poster hash: 481e1...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå