AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg begriper det ikke. Kjæresten min er kjekk, sporty, sosial, egentlig alt jeg ser etter hos en mann. Men når han har gjort nummer 2 på badet skyller han ikke ned etter seg!! De første gangene trodde jeg det bare var en forglemmelse, men han ble aldri noe flau når jeg tok det opp med han. Sa bare 'ok'. Han har egen leilighet også og der og hender det seg at det ligger masse kabler i doen å stinker når jeg selv skal på do. Og da lurer jeg på, hva ER dette for noe?! Er det bare jeg som har en kjæreste som driver på sånn? Jeg skjønner ikke logikken ved det han gjør, er det for å markere sitt revir eller hva faen..ekkelt er det uansettAnonymous poster hash: b8f2a...23e
lillsunshine Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Utrolig ekkelt og ikke noe jeg vil si er normalt i det hele tatt. Det hadde faktisk vært en deal breaker for min del. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Spyler han ned etter urinering? Hvordan ser det ut nedi vannklosettet hans? Merkelig!Anonymous poster hash: 2b0ca...e61
LexSuperior Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Det hadde jeg aldri godtatt! Fy så ekkelt! Men fortell gjerne mer for nå ble jeg drit nysgjerrig! 😜
Gjest _LilleMy Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Æsj, det hadde jeg aldri godtatt! Ikke normalt i det hele tatt, vil jeg si...
GammelKaktus Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Nei, fy så ekkelt Greit å glemme det en gang men når det vanlige er å droppe skyllingen da tenker jeg at det er noe litt rart med fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå