GLORIA 82 Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 ...Vi skal ha den sangen i kirka som solo sang. Jeg kan nok med hånda på hjerte kalle meg et iherdig Springsteen fan (!), men etter å pløya gjennom nette her uten å finne notene til denne sangen, tar jeg sjansen og spør her om noen har det.... Mener å huske at det var flere som har hatt/skal ha denne sangen i kirka. Min kusine skal spille piano/keyboard og synge, saken hadde blitt litt lettere med noter ¨
Loolaa Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Jeg kan ikke hjelpe deg med noter, jeg ville bare si at det er en av de nydeligste sangene jeg vet om! Det blir kjempeflott å ha den som solosang!
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Her er teksten iallfall :-) http://www.romantic-lyrics.com/li62.shtml Hmm, trodde jeg var kul nå som ga deg den, men neida, du skulle jo ho notene også gitt... :klø: Jaja, om du ikke finner dem til i kveld så kan jeg saktens snakke med lillebror som garantert har noter til den... :enig_animasjon: Forresten, veldig vakker sang som jeg vurderer selv...
GLORIA 82 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2004 Hei, hadde vært kjempe flott om du kunne spurt broren din Jeg har funnet linker hvor jeg kan få kjøpt bøker med noter, men det er fra Statene. Det tar for lang tid, trenger det så sårt nå.... Håper å høre fra deg Klem klem
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Jeg skal rope ut (er på jobb til kveldinga). Men jeg tror nok han har den, evnt kan finne den... Dersom jeg bestemmer meg for å ha den, så er det jo han som skal synge den, så... da MÅ han få tak i notene. hehehe.... :enig_animasjon:
-ida- Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Vi skal ha den i kirka som solosang, har heller ikke notene til den, men jeg fant gitarnotene men ikke vanlige noter, om du finner det hadde jeg blitt veldig glad om du kunne si fra til meg ofr jeg kunne godt ha tenkt meg piano i bakgrunnen.
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 Lillebror er satt på saken. Han hadde bare gitar-besifringene, men skulle sette seg ned og skrive ned notene til meg (og dere). Skal gi beskjed så fort han er ferdig...
Cajsa Skrevet 10. juli 2004 #9 Skrevet 10. juli 2004 Fant et par notebutikker på nettet: www.cantando.com www.notebutikken.no www.musikkverkstedet.no Jeg fant ihvertfall det jeg skulle ha der - bare å søke på tittel. Lykke til!
GLORIA 82 Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2004 Tilbake til sangen Noen som har fått notene nå? Takker igjen for akkordene, jeg har skaffet litt av notene, så hvis det er noen som fortsatt trenger det, så sai ifra så sender jeg det 8) Tar også imot her hvis andre også har funnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå