Fiolinisten Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 I en lang stund nå så har jeg slitt med en del, og det har resultert i at jeg alltid har hengt etter med oppvask og andre hjemlige gjøremål. Får liksom aldri helt bekvitt det, da jeg noen ganger er dårlig for opp til 2 uker av gangen, og resten er jeg ikke helt på topp heller så da blir andre ting prioritert. Så nå tenker jeg å skulle investere i en oppvaskmaskin så jeg kan lette litt på arbeidet. Men jeg har ikke plass på kjøkkenet til en vanlig vaskemaskin uten å måtte bygge om kjøkkeninredningen og det blir fort kostbart og tidkrevende. Så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en som en setter på kjøkkenbenken istedet. Er det noen av dem en burde holde seg unna? Noen anbefaliner å komme med?
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Her er det bare en ting som gjelder og det er å kjøpe den med størst kapasitet. De bråker en del så det andre kriteriet å se etter støy. Dersom noen av dem viser hvor lang tid det er igjen av programmet ville jeg valgt den. Da jeg kjøpte valgte jeg den minste jeg kunne finne (45 cm bred) og denne har jeg fått plass til under benken der jeg bor nå, men der jeg bodde før hadde jeg bare 45 cm disk å plassere en maskin på så det måtte bli den.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg har en Electrolux. Ser på Elkjøp sine sider at de har flere som har fått gode omtaler.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har hatt enten Boch eller Simens sin for mange år siden. satte den inni et 60 cm benkeskap, fikk rørlegger til å lage hull in til rørsystemet. Kunne lukke skapdøren og maskinen var ute av syne. Denne måten å montere den på gjorde og at den bråket mindre når den ble brukt. Maskinen var helt super. Ville vært litt skeptisk til ukjente merker. Dersom du får montert den inni skap, husk på å få ekstra stoppekran til å åpne og stenge vannet til maskina med. Litt på siden, har du vurdert å få/søke praktisk bistand i hjemmet, type hjemmehjelp?Anonymous poster hash: ed955...e6c
Fiolinisten Skrevet 13. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2014 Har hatt enten Boch eller Simens sin for mange år siden. satte den inni et 60 cm benkeskap, fikk rørlegger til å lage hull in til rørsystemet. Kunne lukke skapdøren og maskinen var ute av syne. Denne måten å montere den på gjorde og at den bråket mindre når den ble brukt. Maskinen var helt super. Ville vært litt skeptisk til ukjente merker. Dersom du får montert den inni skap, husk på å få ekstra stoppekran til å åpne og stenge vannet til maskina med. Litt på siden, har du vurdert å få/søke praktisk bistand i hjemmet, type hjemmehjelp?Anonymous poster hash: ed955...e6c Det var ikke en dårlig ide. Får se om jeg får snakket med rørlegger angående det og se om jeg får til å gjøre noe tilsvarende. Dessverre så har jeg ikke mulighet til å ha hjemmehjelp, men det hadde vært til stor hjelp i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå