AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Har en lillesøster på 17, og jeg er 19 år, så med andre ord ikke så stor forskjell mellom oss. Likevel kan vi krangle så det holder. Hun blir jævlig sur når hun ikke får viljen sin, og skal alltid ha rett. Veslevoksen er hun også. Dessuten eier hun faenmeg ingen selvinnsikt. Det er visstnok jeg som er urimelig, men på hva? Fordi jeg sier hun ikke kan kjøpe vinen min som jeg har stående på rommet? Eller fordi jeg ikke kan bomme bort snus til henne fordi jeg har lite igjen? Hun smeller igjen døren og låser den igjen. Svarer krass tilbake når jeg spør om vi kan snakke litt… ingenting hjelper. Jeg blir faenmeg så jævla lei av henne, og det SÅRER, fordi hun er den eneste søsteren jeg har. Vurderer bare å ignorere henne fremover, men da synker jeg jo like lavt som henne Anonymous poster hash: 9054c...58f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Det blir bedre når dere blir eldre. Anonymous poster hash: 9e73c...1d4 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg var sånn mot søstra mi og. Vi var drittlei av hverandre, begge følte den andre tok for stor plass. Hun lot ikke en eneste sjanse til å sette meg på plass/nekte meg ting/ødelegge for meg gå fra seg. Jeg hadde 3 foreldre, følte jeg, hvor hun var den strengeste. Jeg lot ikke en eneste sjanse gå fra meg til å krangle med henne, og si hva jeg mente. Slikt som dette går gjerne over når begge har flyttet ut og vokst på sin egen måte i andre miljø enn hjemme. Det er den eneste trøsten jeg kan gi deg Anonymous poster hash: 0899d...269
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har en lillesøster på 17, og jeg er 19 år, så med andre ord ikke så stor forskjell mellom oss. Likevel kan vi krangle så det holder. Hun blir jævlig sur når hun ikke får viljen sin, og skal alltid ha rett. Veslevoksen er hun også. Dessuten eier hun faenmeg ingen selvinnsikt. Det er visstnok jeg som er urimelig, men på hva? Fordi jeg sier hun ikke kan kjøpe vinen min som jeg har stående på rommet? Eller fordi jeg ikke kan bomme bort snus til henne fordi jeg har lite igjen? Hun smeller igjen døren og låser den igjen. Svarer krass tilbake når jeg spør om vi kan snakke litt… ingenting hjelper. Jeg blir faenmeg så jævla lei av henne, og det SÅRER, fordi hun er den eneste søsteren jeg har. Vurderer bare å ignorere henne fremover, men da synker jeg jo like lavt som henne Anonymous poster hash: 9054c...58f Du virker ganske hissig og lite voksen selv og hvorfor må du banne? En trenger ikke å bruke stygge ord når man har et velutviklet språk. Ting vil roe seg når dere begge er blitt voksne. Anonymous poster hash: 5ef7f...1f4 2
Gjest Christina146 Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror alle tenåringer har slike perioder. Jeg var f eks veldig stygg med min lillebror en periode, men jeg mente aldri det jeg sa eller gjorde. Kanskje hun har en vanskelig periode, og det er bra om du snakker med henne om det? fotelle henne på en skikkelig måte at slik oppfører man seg ikke?
Red-Ruby Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Jeg reagerer litt på å kalle en 17 åring veslevoksen.. Høres ut som om dere to får frem det verste om hverandre. Men husk at dere er søstre, vin og snus burde ikke komme mellom det forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå