GLORIA 82 Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Saken er som følger... Hadde fra begynnelsen tenkt å lage en sang til Mannen, hadde til og med begynt..., men så bestemte jeg at min kusine (som også skal synge i kirka), skal synge en sang til Mannen under middagen fra meg. En sang av Springsteen som heter the way, nydelig sang Blir det slik at toastmasteren sier at nå skal hun synge en sang til Mannen fra meg, eller blir det bedre hvis jeg evt ..tja..leser et dikt (enkelt! ) og så synger kusinen min?? Noen forslag til evt dikt eller en tekst? Eller syntes dere at jeg burde si noen personlige ord?? Gode råd tas imot med åpne armer :)
Piarina Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Hva med både et dikt og noen få ord, før hun synger?
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Personlige ord er jo ikke å forrakte!! Kan bli like vakkert som et dikt det! Eller slenge på et dikt etter noen personlige ord???
Piarina Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Eller sette sammen "sitt eget" dikt av strofer fra forskjellige dikt....? Det rammes vel ikke av copyright-bestemmelser etc heller, siden det er til personlig bruk...
Glossy Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Jeg gjorde noe i den duren. Flørst reiste jeg meg og sa noen ord og på den måten introduserte sangen som jeg skulle synge. Så sang jeg og deretter klappet alle.
Lullu Skrevet 10. juli 2004 #7 Skrevet 10. juli 2004 Eller sette sammen "sitt eget" dikt av strofer fra forskjellige dikt....? Det rammes vel ikke av copyright-bestemmelser etc heller, siden det er til personlig bruk... Om det så hadde gjort det, hadde jeg nok gitt blaffen i det altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå