Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en bror som er verdens mest sjenerte fyr, men ser ut til å få seg kjæreste nå. Møtte venninnene til kjæresten og de begynte å spørre om min bror var en god kjæreste for henne. Svarte helt ærlig "han er utrolig god og ordentlig" og de svarte "det ser vi jo, men er han morsom, kul, dameerfaring, osv, hun trenger en kjæreste som er mer enn bare god og ordentlig og det virker ikke som om han har noe mer". Må innrømme at jeg løy der og skrøyt bruttern opp i skyene.

Men poenget med tråden, er det egentlig legitimt å spørre om slikt eller å si hva venninnen trenger av kjæreste?

Så lenge han ikke er et dårlig menneske så har vel ikke venninnene noe med hvem hun er sammen med? Og er sykt udelikat å snakke ned om andre mennesker,

Edit: ikke snakk om14 åringer, men folk i 30-årene.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en gjeng med fjortisser spør du meg... Jeg hadde ikke likt om mine venninner blandet seg i mine forhold på den måten, det er respetkløst det. En ting er å bry seg, men å tredjegradsforhøre og kritisere på den måten, er bare slikt umodne fjortisser gjør.

Anonymous poster hash: e8733...0bd
  • Liker 5
Skrevet

De vil vel bare det beste for venninna si da? Det kan jo være vanskelig å bli kjent med broren din og vite hvilken person han er når han er så sjenert.

Skrevet

Det høres ut som det er ganske unge jenter det er snakk om.

Jeg er selvfølgelig interessert i å vite at venninnene mine har snille og greie kjærester som ikke kommer til behandle dem pent, men resten det får de som er i forhold vurdere selv. Selv om jeg kanskje kunne tenkt meg at kjærestene til venninnene mine var på en bestemt måte fordi det ville passet meg, så betyr jo ikke det at min mening betyr noe.

Anonymous poster hash: 9cf7c...e45

Skrevet

Det høres ut som det er ganske unge jenter det er snakk om.

Jeg er selvfølgelig interessert i å vite at venninnene mine har snille og greie kjærester som ikke kommer til behandle dem pent, men resten det får de som er i forhold vurdere selv. Selv om jeg kanskje kunne tenkt meg at kjærestene til venninnene mine var på en bestemt måte fordi det ville passet meg, så betyr jo ikke det at min mening betyr noe.Anonymous poster hash: 9cf7c...e45

Et ikke for mye der: som kommer til å behandle dem pent skal der være

Skrevet

Et ikke for mye der: som kommer til å behandle dem pent skal der være

Vanskelig å gjette seg til, etter at "50 shades of grey" ble så pop... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en gjeng med fjortisser spør du meg... Jeg hadde ikke likt om mine venninner blandet seg i mine forhold på den måten, det er respetkløst det. En ting er å bry seg, men å tredjegradsforhøre og kritisere på den måten, er bare slikt umodne fjortisser gjør.

Anonymous poster hash: e8733...0bd

Enig.

Skrevet

Morsom og kul? Høres ut som om de synes han skulle vært morsommere for dem å henge rundt?

Jeg håper kjæresten til broren din ser verdien i ha en ordentlig god og snill kjæreste, ikke en som venninnene skal "falle" for. Er han litt sjenert, tar det kanskje litt tid før de får se hans virkelige og gode jeg?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg har en bror som er verdens mest sjenerte fyr, men ser ut til å få seg kjæreste nå. Møtte venninnene til kjæresten og de begynte å spørre om min bror var en god kjæreste for henne. Svarte helt ærlig "han er utrolig god og ordentlig" og de svarte "det ser vi jo, men er han morsom, kul, dameerfaring, osv, hun trenger en kjæreste som er mer enn bare god og ordentlig og det virker ikke som om han har noe mer". Må innrømme at jeg løy der og skrøyt bruttern opp i skyene.

Men poenget med tråden, er det egentlig legitimt å spørre om slikt eller å si hva venninnen trenger av kjæreste?

Så lenge han ikke er et dårlig menneske så har vel ikke venninnene noe med hvem hun er sammen med? Og er sykt udelikat å snakke ned om andre mennesker,

Edit: ikke snakk om14 åringer, men folk i 30-årene.

Du. For å være ærlig hadde jeg vært litt urolig for broren min i dette tilfellet,for at han skulle ende opp med ei som har en sånn venninnegjeng. Frekk og frampå hønsegjeng.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei du vet, om han behnadler henne pent og respektfullt så er han ikke mye mann. du må få bror din til å drikke mer, kjefte og smelle og å fortelle dama si at hun skal være jævlig glad for at noen gidder å ligge med henne. Det er jo sånne menn disse venninnene mener hun trenger...

Skrevet

Den editen din var helt klart nødvendig, fordi jeg trodde også det var snakk om 14 åringer. Jeg ser ikke helt for meg at det er så vanlig å spørre broren hans, som mest sannsynlig kommer til å svare som deg: litt uærlig og hadde aldri sagt hvis det var noe galt med lillebroren. Ville ikke sagt at det er 100% normalt nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...