AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Dette er to ord som vi stadig leser på nett, aviser og ser på tv. Begynner ikke dette å bli gammeldags nå? Vi skriver tross alt 2014 og da skulle en tro at dette var så gammeldags og at verden var kommet lengere enn det tross alt virker. Må det hele tatt lags så mye oppstyr rundt disse temaene? Kan en heller ikke kjøre på med det en tror og mener og heller gi litt blaffen. Anonymous poster hash: 6933a...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg gir blaffen. Jeg mener det er viktig å stå for og kjempe for det man mener og tror på. Koste hva det koste vil. Og samme hva andre mener om mine meninger så står jeg for dem. Jeg synes for øvrig det er rart du kaller feminisme for "kjønnsdiskriminerende".feminisme teori om politisk, økonomisk og sosial likestilling mellom kjønnenehttp://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=feminisme&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Anonymous poster hash: f5743...95d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg gir blaffen. Jeg mener det er viktig å stå for og kjempe for det man mener og tror på. Koste hva det koste vil. Og samme hva andre mener om mine meninger så står jeg for dem. Jeg synes for øvrig det er rart du kaller feminisme for "kjønnsdiskriminerende". feminisme teori om politisk, økonomisk og sosial likestilling mellom kjønnenehttp://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=feminisme&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Anonymous poster hash: f5743...95d Hvor nevnte TS "feminisme"? Anonymous poster hash: 7a7ad...4a6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Se der, godt spørsmål? Men er det ikke gammeldags å være hekta på " kjønnsdiskriminerande og kjempe for kvinnesak" ? Anonymous poster hash: 6933a...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå