Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på biblioteket med denne venninnen og barna våre i går. Skulle låne noen bøker til eldstemann, og hadde fortalt venninnen min at vi var ute ett den og den boka. Da vi kommer til biblioteket skyndter hun seg å lete frem akkurat disse bøkene og låne dem til sitt barn. Var ikke flere eksemplarer så jeg fikk ikke lånt bøkene til sønnen min.

Sånn her er det alltid. Går vi i en butikk og jeg finner et par sko og sier "de var fine, må se om jeg finner størrelsen til (sønnen min)" så skyndter hun seg å finne skoene og kjøpe dem til sin sønn (samme str som min sønn).

Inviterer jeg henne med på tur så legger hun det frem på facebook som det er hennes initiativ og hun er sååå flink og sporty.. ala "fikk på meg turskoene og kom meg ut på en nydelig gåtur rundt vannet, stolt av meg selv!!"

Sånn her er det med alt... Og det jeg da lurer på er.. Hva kan være grunnen til at hun har dette behovet for å "kuppe" andre?? (vet hun gjør tilsvarende med andre venninner også)

Anonymous poster hash: da217...93c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er rett og slett lite kreativ, og bruker "idéene" til andre som sine egene for at folk skal tro hun er mer krativ eller bare fordi hun syntes at dere andre har gode "idéer" og finner ikke noe bedre selv

Skrevet

Sånne veninner trenger du ikke. Det beste ville være å snakke med henne om det (risikerer at hun blir sur og grinete) elle rbare å kutte henne ut.

Anonymous poster hash: 386ea...7be
  • Liker 3
Skrevet

Sånne veninner trenger du ikke. Det beste ville være å snakke med henne om det (risikerer at hun blir sur og grinete) elle rbare å kutte henne ut.

Anonymous poster hash: 386ea...7be

Jepp. Men kanskje greit å begynne med å ta det opp. Kanskje hun overrasker og tar til seg det TS sier! Da slipper de å "slå opp". Blir hun bare sint og sur, er det jo bare å kutte vennskapet etter praten...
  • Liker 3
Skrevet

Ikke si noe om hvilke planer du har for kjøp og låning.

• Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan du ikke finne de fæleste klærne du kan tenke deg og si at du vil kjøpe disse?

• Liker 8
Skrevet

Før du dticher henne, så skryt en produkt som du misliker opp i skyene(helst en dyr en..) og se om hun kommer til å falle på den og kjøpe den også. :laugh:

Venninne din høres ut som en urimelig konkurransemenneske. Hun gjør det nok ikke for å være slem,men jeg skjønner godt at du ikke orker! Jeg vil ikke konkurrere mot venninne mine heller,jeg vil heie på dem!

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke finne de fæleste klærne du kan tenke deg og si at du vil kjøpe disse?

Steinbra, ler og ler.

• Liker 1
Skrevet

Henne ville jeg kuttet ut tvert. Bare ett av disse tilfellene er nok til det. Er jo utrolig frekt å kjøpe de skoene du har sagt du skal kjøpe, rett foran trynet ditt. Du må jo si noe når det skjer. Hvorfor i alle dager finner dere dere i oppførselen hennes? Er hun forferdelig pen eller er hun i en slags maktposisjon i vennegjengen? Dere er i alle fall svake.

Anonymous poster hash: e3397...e23
Skrevet

Hva sier hun når du tar det opp med henne?

Anonymous poster hash: ffaa8...4b8

• Liker 1
Skrevet

Det med Facebook var ikke så ille da. Hun dr da sporty selv om det var ditt forslag å gå tur.

Det andre... hun er kanskje uselvstendig og usikker på seg selv, men ser opp til deg?

Anonymous poster hash: 9c4b1...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...