AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Av alle sjekkesteder, sukker, tinder, møteplassen, kn*lletreff.no så måtte dere også logge dere på yatzy world og sjekke der også?! Det hjelper hvertfall ikke å ønske meg ett visst sted i H******, når jeg høflig sier at jeg er ikke på sjekkern her, kun for å spille. Jeg tror ikke dere har godt av å være på noen sjekkesteder, når dere ikke engang tåler å bli høflig avvist. Meld dere på anonyme frustrerte menn, før dere logger dere på sjekkenettsteder. Lykke til Anonymous poster hash: f8421...71a
sjonkelrolf Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hva slags menn er egentlig dette? Det lurer jeg på. Noen eksempler (gjerne med bilder)?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Hva slags menn er egentlig dette? Det lurer jeg på. Noen eksempler (gjerne med bilder)? Jeg aner ikke Hva slags menn er det som ønsker en å brenne i H, etter ett høflig "nei, jeg er ikke på sjekker`n" Man får jo aldri fred fra menn noen steder. Ja, jeg er litt frustrert over desperate og frustrerte menn Deres frustrasjon smitter over på meg Anonymous poster hash: f8421...71a
sjonkelrolf Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Men du har jo fått slike meldinger fra menn på Sukker, Møteplassen osv. Og vil vel anta at disse har profilbilder. Så, hadde vært moro å få sett bildeeksempler av slike som holder på på den måten.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Men du har jo fått slike meldinger fra menn på Sukker, Møteplassen osv. Og vil vel anta at disse har profilbilder. Så, hadde vært moro å få sett bildeeksempler av slike som holder på på den måten. Tror neppe det er lov, dessverre. Anonymous poster hash: 8af9a...f3b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Men du har jo fått slike meldinger fra menn på Sukker, Møteplassen osv. Og vil vel anta at disse har profilbilder. Så, hadde vært moro å få sett bildeeksempler av slike som holder på på den måten. Hehehe... det er en stund siden jeg sist var på sukker, etter at jeg fant mannen i mitt liv der. Han ene på yatzy world, sjekket meg opp da jeg hadde profil på sukker og ble raskt blokkert. Jeg er ganske sikker på at de andre har profiler både her og der. Anonymous poster hash: f8421...71a
Shinigami Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Jeg fikk flørtemeldinger da jg spilte wordfeud. De er overalt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Jeg fikk flørtemeldinger da jg spilte wordfeud. De er overalt. Jo takk, jeg fikk der og. På wordfeud går det dessverre ikke an å blokkere de. Det kan man på yatzy world. Hvorfor kan ikke de være på steder, hvor det er opplagt at folk sjekker opp hverandre? Da må man faktisk regne med å bli avvist av folk som er mer opptatt av å spille, enn å sjekke. Anonymous poster hash: f8421...71a
-Fiona- Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Been there, done that. Fjern profilbildene deres så får dere spille yatzy fred 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå