AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Ble dumpet , tre ganger i fjor og har rotet med eksen i over et år .. (Har vært sammen m fyren i 3,5 år før første gang han dumpa meg..) Jeg bestemte meg for å slutte å vente på han og møtte en super fyr.. Vi har datet i svart to måneder og så kommer eksen og forteller at han savner meg og vil seriøst ha meg for alltid .... Jeg elsker fyren.. Og hadde det ikke vært for han nye ville jeg kastet meg i armene hans... Men, er forelsket i min nye date , men vet jo ikke helt hvem han er, hans svake/ mørke sider eller om det vil bli noe... Er så forvirret.. Ville dere gitt slipp på daten eller eksen ?? Anonymous poster hash: 9fda7...6dc
Cata Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 (endret) Jeg tror kanskje jeg ville gitt slipp på begge? Eksen din er helt klart ikke stabil når han dumper deg tre ganger på et år. Da kan det fort bli enda mer drama og tårer. Og daten din fortjener kanskje bedre enn å være reserveløsning når du enda henger såpass mye fast i det gamle forholdet. Det virker jo ikke som du er helt klar for å date en ny heller. Endret 13. september 2014 av Cata 1
Hvitpanter Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 (endret) Hadde eksen din vært den rette for deg, hadde du vel ikke blitt forelsket i en annen? Og jeg mener også du ikke har grunn til å stole på han, men tanke på fortiden. Endret 13. september 2014 av Hvitpanter
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 eksen din behandler deg som bruk og kast, sats på han du, da vet du at du har en fyr som aldri vil være der for deg når du trenger han.
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Hva vil du egentlig med en fyr som allerede har dumpet deg tre ganger?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Eksen sier det seg selv at du ikke bør ta tilbake.. Og mr.Rebound fortjener ei som virkelig liker han, ikke ei som lengter etter eksen. "Å starte å date" skriver du, men du har allerede datet lenge... Og nå gå det åt skogen... Anonymous poster hash: 97a2f...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå