Gå til innhold

Sko

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Æææh, alle brudesko er så stygge..... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet sko som ikke er brudesko, jeg. Men så er det sikkert bare min brudekjole i hele verden akkurat de skoene vil passe til.

Skrevet

Synes det er mange fine brudesko jeg, men om alle er like gode å gå i, er en annen sak :-?

Skrevet
Æææh, alle brudesko er så stygge.....  :-?

:hoho:

Ehh...jaja håpet er ikke ute for det. :P Finn deg noen "brudesko" på vanlige skobutikker. Alt trenger vel ikke være så tradisjonellt :wink:

Skrevet

Jeg var også ganske frustrert over det....syns alle så ganske trauste ut. Men nå er jo trenden å ha feks sølvfargede eller svakt fargede brudesko, hvorfor ikke satse på det? Man må ikke ha de hvite satinskoene de selger i brudesalongene med tykk firkantet hæl og butt tå. Det er ikke bare sånne sko som er komfortable....

Gjest Lompa
Skrevet

Hvilke steder har du lett da, veslo? Jeg fant brudesko jeg ble veldig fornøyd med, med både pen hæl og tå.

Kjøpte dem på samme sted som jeg kjøpte kjolen min.

Skrevet

Masse fint i skobutikkene, som ikke selges som "brudesko".

Selv fikk jeg velge meg gratis sko :-) Har ikke prøvd de heller, så er spent når de kommer.

Selv har jeg de nederst til høyre her.

Kjedelige kanskje, men under kjolen syntes de ikke så godt heller. Skal farge de i samme farge som selskapskjolen min etter bryllupet.

Lykke til på jakten!

Skrevet
Æææh, alle brudesko er så stygge.....  :-?

Ja, det er veldig mange kjedelige brudesko å få... :roll:

Jeg hadde en bestemt oppfatning av hva jeg var på jakt etter - spiss tå og slingback-rem, litt 50/60-tallsstil - og fant mine på Lilly i Stockholm (egentlig tradisjonsrik brudekjoleforhandler i København, vet ikke om noen forhandler skoene deres her i Norge). Lykke til med skojakten! :-)

Gjest Poirot
Skrevet

Synes Rainbow hadde mye fint jeg.

Skrevet

Ja, det er veldig mange kjedelige brudesko å få... :roll:

Jeg hadde en bestemt oppfatning av hva jeg var på jakt etter - spiss tå og slingback-rem, litt 50/60-tallsstil - og fant mine på Lilly i Stockholm (egentlig tradisjonsrik brudekjoleforhandler i København, vet ikke om noen forhandler skoene deres her i Norge). Lykke til med skojakten! :-)

Lekker!!!!!!!!!!!!! Perfekt helhøyde for meg også.

Men nå får jeg prøve de jeg har bestilt først :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...