Nikki Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Hei. Sitter her og tenker på hvordan vi skal ha programmet i kirken. Og jeg fikk en ide om at vi kunne ha to salmer og to innslag med tverrfløyte. Jeg har selv spilt tverrfløyte, men vil ikke spille selv så jeg tenkte jeg skulle spørre en god venninne av meg om hun kunne tenke seg å spille Greensleeves og Amazing Grace. Da dette er to nydelige melodier på tverrfløyte. Men jeg er litt usikker... Hva mener dere? Venninnen min har spilt fløyte i 12 år og er kjempeflink. Håper på tilbakemeldinger. Klem Nikki
meta Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Veldig god ide syns jeg. Dessuten vil det jo bety litt mer siden du har spilt tverrfløyte selv også! Go for it! Lykke til :D
Elma Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Høres ut som en veldig flott idé. Har selv tenkt på enten soloinnslag med trompet eller panfløyte :-)
høst Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Høres kjempefint ut, men du bør være obs på at mange blir veldig rørte i bryllup og siden det er en venninne du skal ha til å spille kan det bli vanskelig for henne hvis hun blir veldig rørt. Mange skjelvende toner.
Charly Skrevet 24. juni 2002 #7 Skrevet 24. juni 2002 Det høres fint ut, men spør presten om det er greit. Der hvor vi gifter oss er det bare lov å bytte ut en salme med et solo innslag og dermed ha 2 salmer og et solostykke. Dette pga tid mellom hver vielse. Lykke til - håper dere får det som dere ønsker!
Nikki Skrevet 25. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2002 Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg skal snakke med presten ang det med to soloinnslag. Tror det skal gå griet, men det er greit og få det avklart så fort som mulig. :D Igjen sier jeg tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå