Gå til innhold

Vi får det ikke til, er det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr siden juli, har møttes ca 1 gang per uke. Vi er i slutten av tjueårene begge to, jeg har et barn fra tidligere forhold.

Jeg blir ikke så lett betatt/forelsket, men jeg har nok blitt ganske så betatt av denne fyren, problemet er at vi ofte misforstår hverandre. Jeg tror begge er litt brente fra tidligere forhold og dermed er blitt litt "hårsåre" og det fører til mye misforståelser og usikkerhet oss imellom. Jeg er usikker på om han egentlig takler at jeg har barn, han er usikker på om jeg egentlig bryr meg om han og det blir bare et eneste surr, selv om jeg tror begge innerst inne er veldig glad i hverandre og vil få det til å funke. Vi prater om at vi misforstår hverandre og kan diskutere uten å bli uvenner.

Men jeg tenker at hvis vi har så mye trøbbel allerede med kommunikasjonen, hvordan skal dette gå? Noen som har vært i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: 136b0...266

Videoannonse
Annonse
Gjest Jon blund
Skrevet

Har vært innom noe lignende. Pratet mye og prøvde å kommunisere, men var for mye usikkerhet og lite forståelse for hverandre. Gikk rett og slett ikke. Prøv litt til å snakk skikkelig ut om hva som plager dere og tenk dere godt om før dere krangler og blir uenige. Se det litt fra den andre partens side. Er de beste tipsene jeg kan komme med ihvertfall.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har opplevd lignende, orker ikke bruke krefter på slik.

Skrevet

Du har kastet bort for mye tid på noe som ikke funker. Neste!

Jeg vil anbefale deg til å være mer kynisk på jakt etter ny partner. Sett ungen din og deg foran en partner. Er følelsene på plass for begge så vil det også føles riktig. At du tviler nå, siden juli sier litt.

Anonymous poster hash: 0b567...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...