AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg har en godt betalt fast jobb et stykke unna der jeg bor. Hyggelige kolleger, men trives virkelig ikke med sjefen min. Har nå fått tilbud om en lik jobb rett ved der jeg bor. Men dette er bare et vikariat. Har så lyst til å ta denne jobben både for å slippe unna sjefen, og fordi da får jeg kort reisevei. Men jeg kan ikke vite om jeg får forlenget vikariater som kun varer i ett år. Hva hadde dere gjort? Fast og sikker jobb der jeg ikke trives så godt, eller å ta sjansen på en ny, usikker jobb? Anonymous poster hash: 521c9...2dd
Gjest Cartman Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jeg har en godt betalt fast jobb et stykke unna der jeg bor. Hyggelige kolleger, men trives virkelig ikke med sjefen min. Har nå fått tilbud om en lik jobb rett ved der jeg bor. Men dette er bare et vikariat. Har så lyst til å ta denne jobben både for å slippe unna sjefen, og fordi da får jeg kort reisevei. Men jeg kan ikke vite om jeg får forlenget vikariater som kun varer i ett år. Hva hadde dere gjort? Fast og sikker jobb der jeg ikke trives så godt, eller å ta sjansen på en ny, usikker jobb? Anonymous poster hash: 521c9...2dd Jeg hadde valgt den sikre jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå