Gå til innhold

Hvordan si at jeg flytter ut igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet inn til en venn for ca en mnd siden. Men nå har en leilighet som passer meg bedre dukket opp, og jeg har egentlig mest lyst til å bo der.. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal si til vennen min at jeg vil flytte ut. Denne vennen blir veldig lett såret og jeg vet dette er noe han hadde tatt tungt. Jeg vil absolutt ikke såre han eller miste vennskapet. Og dette har på ingen måte noe med han å gjøre!

Har noen tips til hva jeg kan si for å gjøre dette på mest mulig skånsom måte?

Anonymous poster hash: a2658...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler du leie sammen med vennen din, og har dere en avtale på hvor lenge dere skal bo sammen? Hvis du bare camper på sofaen hans, skjønner han vel at du må videre, men om du er med å betale leie er det litt dårlig gjort å bare stikke fordi du fant noe bedre. Det kan jo sette han i en veldig kjip situasjon.

Skrevet

Leier ett rom hos han. Vi har ingen avtale på noe med tid og han hadde ingen som bodde her før. Så det er mer enn tjeneste fra han sin side enn noe han trenger økonomisk, selv om det selvfølgelig er ett pluss for han at jeg bor her.

Anonymous poster hash: a2658...056

Skrevet

Kan du ikke bare si med godt humør at nå har du funnet deg leilighet? :) Det kan da ikke komme som noe sjokk, hvis han gjorde deg en tjeneste imens du stod boligløs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...