Gå til innhold

Angrer på brudd, han er videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer på at jeg slo opp med min samboer.. savner han hele tiden, og angrer på at jeg ikke snakket m han om det jeg synes var vanskelig (følte det var kommunikasjonsmangel fra hans side). Det hele endte med at han ble så såret at han flyttet ut dagen etter. Jeg hadde ikke tenkt å slå opp, men å ta opp denne samtalen for å finne en god løsning, og for å snakke om det.

Nå, noen mnd etter, har han møtt en annen jente flere ganger, og sier han skal møte henne for å se hvor det kan utvikle seg. Vi prøvde i en periode å finne tilbake til hverandre, men han følte det var "dødt".

Nå kommer jeg meg ikke videre. Savner han, vil snakke med han, vil være med han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. tar lett til tårene, spiser lite og har vanskelig for å være proff på jobb. Dette har pågått i snart fire mnd..

Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal gjøre det.. :(

Anonymous poster hash: e4fcf...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

woops. Skjønner at du har det tungt og tøft nå. Men man kan ikke tvinge noen til å være sammen med seg. Om du ville snakke med han, så skulle du ikke ha slått opp først. Han har gått videre. Lev med det. Og tenk etter om du virkelig vil ha han tilbake, eller om det er fordi han har funnet en annen så fort som gjør at du tiltrekkes han.

Lykke til :blomst:

Skrevet

Slo egentlig ikke opp, men han ble så såret at han følte det slik, og det endte med brudd istede for å prate om det. Han følte at jeg ikke ville være med han siden jeg tok det opp.

Vet ikke 100% om jeg vil ha han selv. Det kommer og går noe, men det er kanskje mest fordi han har gjort det han har gjort i ettertid (med ny dame), som gjør at jeg synes det er vanskelig å gå tilbake til han nå. Ikke nødvendigvis det at jeg skal ha han FORDI han har en ny. Har følt det slik at jeg savner han siden bruddet, og ser at de problemene jeg så på som problemer kunna ha vært løst dersom vi var flinkere til å kommunisere.

Ser også at han gjør ting med henne som han sjeldent gjorde med meg, og som jeg uttrykte at jeg savnet. Enkle ting som å finne på ting og lignende.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skjønner at det beste er å komme seg videre, men hvordan gjør man det ? Jada, tid er alt som trengs osv, men det hjelper lite når man går og har det slik hele tiden..:/ vil bare at alt skal være som før..

TS

Anonymous poster hash: e4fcf...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...