AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 For noen dager siden begynte jeg og kjenne litt ubehag når jeg blunker burde jeg gå til legen eller legevakten nå? Ubehag når jeg blunker men bare i ett av øyeneAnonymous poster hash: 0581d...a08
Gjest Christina146 Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Kanskje du har noe rusk på øyet?
Eirasi Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Om det er rusk på det kan du prøve å skylle øyet med litt kaldere enn lunkent vann. Bruk et eggeglass eller noe lignende, hold det helt inntil øyet og enten hell det innpå eller dypp øyet nedi og blunk. Kan også være at det er tørt. På apoteket får du kjøpt øyesalve mot dette. Samt saltvannsdråper som kan rense det. Ikke gni ihvertfall. Er det et rusk som sitter fast og du gnir, så kan det bli sårt. Gni heller på det andre øyet da det setter igang tåreproduksjonen, som vil smøre og rense øyet. Jeg tror jeg ville ha ventet med lege med mindre du har synsforstyrrelser, er synlig rød på øyet, lyssky og mer tåreflod eller væske enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå