AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Pcen min gikk dessverre dunken her om dagen, så jeg ble nødt til å kjøpe ny. Heldigvis tok jeg backup av den gamle pcen min før den tok kvelden, så alt er sikret. Problemet kom når jeg skulle ha dette inn på min nye pc. Jeg sitter nå med omtrent 400 zip-filer som inneholder små deler fra den gamle pcen. Jeg ønsker bare å ta vare på bilder og musikk, men det er litt av en jobb å gå gjennom alle disse mappene. Så er det noen måte å "luke" ut det jeg vil spare på kjapt og enkelt? Får heller ikke pakker ut flere mapper på en gang, kun en og en.Anonymous poster hash: 6320a...c97
ekkoet Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hvordan ble disse 400-zipfilene laget? Bel de laget i en engang, så bør det kunne gå an å pakke dem ut i en engang. Hvordan er innholdet fordelt i dem? Jeg regner med du ikke har musikken i noen filer og bildene i andre (det ville bli litt for enkelt :-) Hvor har du filene nå? Ekstern disk?
-Jiinxs- Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg vil tippe at du ikke trenger å pakke ut alle de 400 filene. Vanligvis så er det bare 1 fil du trenger å pakke ut for å få tilbake alt du har sikkerhetskopiert. Hvis du kunne sagt hva noen av filene heter så kan jeg sikkert si hvilken av filene du må åpne (pakke ut). Trenger å høre hva de 5 første og 5 siste filene heter, hele filnavnet. Du kan laste ned 7-zip som er et gratis program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå