Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ska feire min 20årsdag i nærmere fremtid!! yey :danse:

Også lurer jeg på om noen vet hvor de selger glow sticks armbånd? Har googlet det, og kom opp to nettsider.

www.glowstick.no

www.glowfactory.no

Noen som har hørt om de før?

Og andre tips til å gjøre på 20årsdagen min?? :laugh::laugh::vin:

Har tenkt å lage punsj, glowstick armbånd, også kommer jeg ikke på mer... Kommer både gutter og jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her: http://www.milrab.no/Lightsticks/cat-c/c1000143 får du kjøpt rimelige og GODE lightsticks som varer lenge :)

Lightstick? Jeg tenkte på noe sånt, ja, men i armbånd form :) De var litt dyre og.. 170kr for 9 stk! Men tusen takk! Får se litt mer på siden :)

Skrevet

Lightstick? Jeg tenkte på noe sånt, ja, men i armbånd form :) De var litt dyre og.. 170kr for 9 stk! Men tusen takk! Får se litt mer på siden :)

Det er lightsticks som vi bruker i Forsvaret. De varer sånn typ 12-24 timer, så jeg vil ikke si de er så dyre i forhold til hva du får for pengene. Jeg kom også på at TGR hadde inne noen veldig store lightsticks til 20,- for ikke så lenge siden. Til å dekorere med. Du kan jo se om de fremdeles har dem? :)

Skrevet

Det er lightsticks som vi bruker i Forsvaret. De varer sånn typ 12-24 timer, så jeg vil ikke si de er så dyre i forhold til hva du får for pengene. Jeg kom også på at TGR hadde inne noen veldig store lightsticks til 20,- for ikke så lenge siden. Til å dekorere med. Du kan jo se om de fremdeles har dem? :)

Åja, oi! Hehe ja da så :) Tenkte bare noen som varer ett par timer til en kveld jeg! Men, ja har vært innom fysiske butikker og sjekka.. Var ikke noe spesielt

Men hvordan sjekker man om et nettsted er trygg å handle fra? Sånn som de to i HI.

Skrevet

Åja, oi! Hehe ja da så :) Tenkte bare noen som varer ett par timer til en kveld jeg! Men, ja har vært innom fysiske butikker og sjekka.. Var ikke noe spesielt

Men hvordan sjekker man om et nettsted er trygg å handle fra? Sånn som de to i HI.

Link nummer to ser nå grei ut den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...